رییس شبکه بهداشت شهرستان ری: طرح جمع آوری اطلاعات خدمات سرپایی موجب ارتقاء طرح تحول سلامت می شود

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: طرح جمع آوری اطلاعات خدمات سرپایی در مناطق حاشیه ای شهرستان به دنبال اجرای طرح تحول نظام سلامت و موجب ارتقا آن است.

دکتر ˈفاطمه تاجیکˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه اجرای طرح جمع آوری اطلاعات واحدهای ارائه دهنده خدمت سرپایی در این منطقه به اتمام رسید، افزود: در این طرح اطلاعات ساختاری و نیروی انسانی مطب پزشکان و دندانپزشکان، ساختمان پزشکان، مراکز ترک اعتیاد، آزمایشگاه، داروخانه، دندانسازی و درمانگاه مناطق حاشیه ای جمع آوری شد.

وی کسب این اطلاعات را موجب سیاستگزاری جدید برای برنامه های آینده بخش بهداشت و درمان شهرستان عنوان داشت و از این رو ابرازامیدواری کرد با تحلیل آمار به دست آمده بتوان در ارایه خدمات بهداشتی، اولویت را به مناطق حاشیه ای شهرها که از امکانات کمتری برخوردار می باشند، سوق داد.

تاجیک اظهار داشت: کارشناسان واحد گسترش شبکه بهداشت ری کار سرشماری در خاورشهر، کهریزک، قیامدشت، حسن آباد و سایر مناطق حاشیه ای شهرستان را انجام دادند.

وی تصریح کرد: کار سرشماری این طرح از 21 خرداد ماه گذشته آغاز شد و در این رابطه یک تیم پنج نفره کار پرسشگری ، تکمیل پرسشنامه ها، بررسی و استخراج آمار را عهده داشتند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment