رییس شورای اسلامی باقرشهر: تضمین حیات و پایداری زندگی در سایه امنیت تحقق می‌یابد

به گزارش سایت اطلاع‌رسانی شورای اسلامی باقرشهر، جلسه سطح ارتقاء امنیت شهری در محل شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد.

رییس شورای اسلامی باقرشهر در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:شرط لازم برای حیات و زندگی شهری امنیت است و هرچه ضریب ایمنی شهرها بیشتر باشد میزان تعاملات و مناسبات اجتماعی و فرهنگی بیشتر خواهد شد بنابراین وضعیت امنیت شهرها از جمله شاخص‌های توسعه شهری محسوب می‌گردد.

ایرج لک معروفی تأمین امنیت باقرشهر را با توجه به توسعه جغرافیای انسانی شهری و مهاجرپذیر بودن شهر در گرو تقویت توان برخورد با جرائمی که جان و آسایش شهروندان را هدف قرار داده است دانست و افزود:در این جلسه ، ارتقاء سطح امنیت شهری و شهروندی از جمله همکاری نهادهای مردمی همانند سپاه و بسیج با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی،تقویت برنامه‌های فرهنگی بسیج و شهرداری،راه‌اندازی گشت اطلاعاتی و عملیاتی از ۵ بعدازظهر تا ۵ صبح،پیگیری مشکلات کلانتری از جمله کمبود نیروی انسانی با توجه به وسعت شهری،احداث سر کلانتری باقرشهر و…. مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است این جلسه با حضوررییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر،رییس حوزه قضایی بخش کهریزک ،نماینده اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)،معاون کلانتری و فرمانده بسیج باقرشهر در محل شورای اسلامی باقرشهر برگزار گردید.

امنیت شهرشهرریشورای اسلامی باقرشهرلک
نظرات (0)
Add Comment