ری شهری: کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری و اخلاص در کار، دو معیاراجرای اقتصاد مقاومتی

راگانیوز- تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری و اخلاص در کار، دو معیار اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)،آیت اللهˈ محمد محمدی ری شهریˈ با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی آنچه مهم است بایستی بجای شعار دادن و تعریف و تمجید از این رهنمود، آن را در مجموعه های تحت مدیریت خود به دور از برخورد شعاری عملیاتی کنند.

وی افزود: باید برای تحقق این امر برنامه ریزی کرد و واجب است تا آنجایی که می توانیم از هزینه ها بکاهیم و برای بالا بردن بهره وری تلاش کنیم.

به گفته ری شهری،نگاه اقتصاد مقاومتی را در زندگی فردی و اجتماعی نیز به جد بایستی اجرا و با شرایط اقتصادی موجود از هزینه ها بکاهیم و بر بهره وری بیافزاییم.

رییس دانشگاه قرآن و حدیث، با اشاره به معیار دوم سنجش پیاده شدن اقتصاد مقاومتی بیان داشت: اخلاص و کار برای خدا معیار دیگر سنجش پیاده شدن اقتصاد مقاومتی است، پس کار را برای خدا انجام دهید و جزای آن را نیز از حضرتش بخواهید.

ری شهری، افزود: کسی می تواند کارش پر بهره و هزینه اش کم که اخلاص داشته و کارش تنها برای رضای خداوند باشد و وقتی شما برای خدا کار کنید (من حیث لا یحتسب) و از آن راهی که انسان گمان نمی کند روزی او را میرساند.

همچنین در ادامه این جلسه نماز جماعت به امامت آیت الله محمدی ری شهری اقامه و از 23 نفر خادمین و کارکنان نمونه آستان مقدس تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

اخلاصافزایشاقتصادبهرهدردوریشهرریشهریمعیاراجرایمقاومتیهاهزینهووریکارکاهش
نظرات (0)
Add Comment