ری مهیای راهپیمایی ۲۲بهمن با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

راگانیوز: قائم مقام کارگروه مدیریت شهری شهرری از تمهیدات پیش بینی شده برای راهپیمایی ۲۲بهمن که با محوریت حرم مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) برپا می شود، خبرداد.

به گزارش  راگانیوز، منصور کتانباف اظهارکرد: براساس روال سال های گذشته راهپیمایی 22بهمن در شهرری به صورت مستقل از شهر تهران و در مسیر بقعه بی بی زبیده واقع در سه راه ورامین تا میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

وی به تمهیدات ترافیکی، خدمات شهری، فرهنگی و عمرانی در مسیر راهپیمایی اشاره کرد و افزود: در زمان برگزاری راهپیمایی پلیس راهور و کارشناسان ترافیک مسئول برقراری نظم و بازکردن مسیر برای راهپیمایان هستند تا این مراسم باشکوه مردمی به نحو مطلوبی اجرا شود.

قائم مقام کارگروه مدیریت شهری ری گفت: وسیله حمل و نقل عمومی رایگان برای حضور شهروندان در مراسم راهپیمایی از میادین اصلی شهرری و نقاط خارج از محدوده نیز در عباس آباد و زمان آباد آماده خدمات رسانی به راهپیمایان است.

کتانباف که قائم مقام کارگروه مدیریت شهری شهرری نیز هست، شکل گیری این کارگروه را از مهمترین تحولات اخیر منطقه 20 برشمرد و خاطرنشان کرد: تمامی سازمان ها و ارگان های اداری و خدماتی شهرری آماده هستند تا برای برپایی هر چه باشکوهتر این مراسم با یک برنامه واحد که از مصوبات کارگروه مدیریت شهری شهرری بوده است، به شهروندان خدمات رسانی کنند.

قائم مقام کارگروه مدیریت شهری شهرری به زیباسازی و بهسازی مسیر راهپیمایی در شهرری نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر حضور عوامل خدمات شهری برای پاکسازی مسیر، استقرار ایستگاه های فرهنگی و پذیرایی از دیگر اقداماتی است که به منظور ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به شهروندان همزمان با برپایی راهپیمایی 22 بهمن انجام خواهد شد.

شهردار منطقه 20 تهران عملکرد کارگروه مدیریت شهری شهرری را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن مدیریت یکپارچه شهری از اهداف این کارگروه است که تاثیرات مثبت آن در چند ماهه اخیر و در برنامه های هماهنگی که در سطح شهر اجرا شده است کاملا مشهود است.

باحرمحضرتراهپیماییریشهرریعبدالعظیمعمحوریتمهیای۲۲بهمن
نظرات (0)
Add Comment