زمان برگزاری نمایشگاه اغوا در شهرری تمدید شد

زمان برگزاری نمایشگاه بزرگ اغوا بنا به درخواست بازدیدکنندگان و استقبال پرشور مردم از این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد. نمایشگاه بزرگ اغوا همزمان با ماه میهمانی خدا و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است به همت سازمان بسیج رسانه استان تهران و با همکاری  شهرداری منطقه 20 و حسینیه قائم آل محمد (عج) در فرهنگسرای ولاء، ضلع جنوبی مقبرةالشهداء برگزار شد.

این نمایشگاه از همان ساعات اولیه میزبان حجم زیادی از بازدیدکنندگان بود و بنا به درخواست مراجعه‌کنندگان مدت برپایی این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان تهران  گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر فرزانه انقلاب و اهمیت کارهای فرهنگی در جامعه نمایشگاه اغوا با محوریت آسیب‌های ماهواره در خانواده برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مصطفی هدایی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنا بود این نمایشگاه از بیست و سوم تا بیست و ششم ماه مبارک رمضان برگزار شود که بنا به درخواست مخاطبان و استقبال پرشور مردم، این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

وی در ادامه تبیین اهداف شبکه‌های ماهواره‌ و روشنگری سیاست‌های پشت پرده آن‌ها، پخش کلیپ‌ها و مستنداتی در راستای آسیب‌های ماهواره در خانواده‌ها و برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه را از جمله برنامه‌های این نمایشگاه برشمرد.

 

اغوابرگزاریتمدیددرزمانشدشهررینمایشگاه
نظرات (0)
Add Comment