زمان جشنواره فیلم کوتاه “آسمان” تا پایان مرداد ماه تمدید شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ دبیر جشنواره فیلم کوتاه ” آسمان ” در این باره گفت : باتوجه به برپایی کارگاه فیلمسازی از 28 تیرماه و نیاز به فرصت کافی برای تولید اثر توسط فیلسازان بعد ازکارگاه ، شورای جشنواره اقدام به تمدید جشنواره تا 30 مرداد ماه نمود .

وی با اشاره به موافقت شهرداری باقرشهر برای برگزاری کارگاه (ورک شاپ) فیلمسازی ،  افزود : کارگاه فیلمسازی به صورت رایگان به مدت 10 جلسه بعد ازماه مبارک رمضان  از 28 تیرماه درفرهنگسرای آفتاب برگزار خواهد شد.

باقرصمدی در ادامه اظهار داشت : استاد حمید رضا روستا ازمدرسین انجمن سینمای جوانان ایران برای تدریس درکارگاه فیلمسازی (ورک شاپ) جشنواره فیلم کوتاه ” آسمان” انتخاب شده است .

 

دبیر جشنواره فیلم کوتاه ” آسمان ” در خصوص شرایط ثبت نام در کارگاه فیلمسازی تصریح کرد : واجدین شرایط (خانم و آقا) برای حضور در این کارگاه حداقل باید15 سال سن داشته باشند و همچنین به علت محدودیت در ظرفیت برگزاری کارگاه مذکور اولویت با کسانی می باشد که زودتر ثبت نام نموده اند .

وی در ادامه با اعلام اینکه ازکلیه ثبت نام شوندگان در این کارگاه مصاحبه حضوری صورت خواهد گرفت ، تصریح کرد : افرادی که در مصاحبه پذیرفته شوند می توانند در کارگاه شرکت نمایند و  گواهی پایان دوره به کسانی داده خواهد شد که ضمن حضورمنظم درکارگاه یک فیلم کوتاه 2 دقیقه ای تولید و به مدرس کارگاه تحویل داده باشند .

دبیرجشنواره فیلم کوتاه” آسمان”نحوه ی ثبت نام درکارگاه فیلمسازی(ورک شاپ)را اعلام کرد و گفت : علاقمندان به صورت حضوری به فرهنگسرای آفتاب مراجعه ودر دبیرخانه جشنواره ثبت نام نمایندیا به صورت تلفنی با شماره 55234602-09125850274 تماس حاصل نموده  و یا از طریق تلگرام جشنواره ثبت نام نمایند.
باقرصمدی در پایان خاطر نشان کرد : امیدورایم این کارگاه و جشنواره فیلم کوتاه فرصت مناسبی برای علاقمندان به فیلمسازی باشد تا از این طریق بتوانند استعدادهای خود را شناسایی کرده و با آموزش در این زمینه به موفقیت های بسیاری دست یابند .

باقرشهرجشنوارهشهرریفیلم کوتاه
نظرات (0)
Add Comment