زنان نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

 ˈمریم رضاییˈ روز یکشنبه در جلسه کارگروه امور بانوان فرمانداری شهرستان ری افزود: زنان مسلمان ایرانی ثابت کردند که اعتقادات دینی آنان نه تنها مانع حضور آنان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیست بلکه با دینداری و حفظ پاکدامنی می توانند تاریخ ساز نیز باشند.

وی با اشاره به تدبیر و نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب تحت عنوان سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اظهار داشت: زنان ایران اسلامی باید در سالجاری بیش از گذشته با عزمی راسخ و با به کارگیری تمام توان، دانش و سعی خود نقش موثری در پیشرفت فرهنگ و اقتصاد کشور داشته باشند.

وی با تصریح بر اینکه برای ترویج سبک زندگی اسلامی و فرهنگ اسلامی در جامعه بایستی هر کس از اصلاح زندگی خودش شروع کند، افزود: با رعایت پوشش اسلامی و اصلاح کردار و گفتار بر طبق موازین شرعی و دوری از تشریفات می توانیم هم از نعمات دنیوی بهره مند شویم و هم اجر اخروی را کسب کنیم.

رضایی با تاکید بر اینکه نمایندگان بانوان ادارات شهرستان گزارش عملکرد ماهانه خود را حداکثر تا 25 هر ماه به دفتر امور بانوان فرمانداری ارسال کنند، اظهار امیدواری کرد: با یاری خداوند و همدلی و همگرایی شما عزیزان از فرصت های پیش رو و امکانات موجود به نحو شایسته استفاده تا موجبات ارتقای جایگاه زنان و حضور فعال تر آنان را در عرصه های علمی، فرهنگی، آموزشی، سیاسی و اقتصادی فراهم کنیم.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment