زنگ انقلاب در مدارس شهرستان ری نواخته شد

راگانیوز- همزمان با 12 بهمن سالروز آغاز دهه مبارک فجر در ساعت 9 و سی و سه دقیقه صبح روز شنبه (زمان ورود تاریخی معمارکبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی) زنگ انقلاب در همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان ری به صدا در آمد.

 

به گزارش ایرنا، به مناسبت آغاز دهه فجر، زنگ انقلاب به صورت نمادین صبح امروز در دبیرستان دخترانه بنویدی ناحیه 2 ری با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 و دیگر مسوولان و اولیا و مربیان و دانش آموزان به صدا در آمد.

در این مراسم نمادین که با اجرای تلاوت قرآن و اجرای سرود جمهوری اسلامی همراه بود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر بر نقش با اهمیت دانش آموزان این مرز وبوم در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تاکید کرد.

ˈهدایت جمالی پورˈ با تصریح بر اینکه امروز مظاهر تهاجم و مبارزه فرهنگی دشمنان در همه جا مشاهده می شود، اظهار کرد: در حال حاضر شیوه های مبارزه دشمنان متفاوت از گذشته شده و بایستی دانش آموزان هوشیارتر از قبل عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان بایستی بیشتر مطالعه کنند تا نسبت به مسایل پیرامون خود شناخت کافی پیدا کنند، افزود: خوشبختانه در دنیایی کنونی با گسترش سطح دسترسی به اینترنت سطح آگاهی و مطالعه در جامعه تا حد بالایی افزایش یافته و ضرورت دارد که مسوولان نهاد آموزش و پرورش آرمانهای انقلاب را به درستی برای دانش آموزان تبیین کنند تا آنان در راه تحقق این اهداف بتوانند بیش از پیش تلاش کنند.

نواختن زنگ انقلاب، اجرای سرود انقلاب توسط گروه سرود و پخش گل و شیرینی در میان دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انقلابدرریزنگشدشهرریشهرستانمدارسنواخته
نظرات (0)
Add Comment