زنگ شورای آموزش وپرورش در مدارس منطقه کهریزک و شهر ری نواخته شد

راگانیوز – زنگ شوراهای آموزش و پرورش روز شنبه باحضور تعدادی از مسوولان درمدارس دخترانه شهید تقی زاده آموزش وپرورش منطقه کهریزک و شهید شاکری ناحیه 2 ری نواخته شد.

 

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه کهریزک، امام جمعه باقرشهر درمدرسه شهید تقی زاده با اشاره به جایگاه و اهمیت شوراهای آموزش و پرورش گفت:هرجاکه از خردجمعی وتفکر واندیشه بهره گیریم درآن تصمیم موفق خواهیم شد.

حجت الاسلام سید احمد موسوی با بیان اینکه هدف اصلی مسوولان پیشرفت دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: امیدوارم دانش آموزان باخوب درس خواندن بتوانند برای کشور افتخار کسب کنند.

مدیرآموزش و پرورش شهرری نیز در آیین بصدا درآمدن زنگ شورا در مدرسه دخترانه شهید شاکری شهرری گفت:بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی ظرفیت های مختلفی برای حضور مردم در تصمیم گیریها به وجود آمد که تصویب قانون شوراهای آموزش و پرورش یکی از آن موارد می باشد.

ˈداوود عمو حیدریˈ با بیان اینکه در شورای آموزش و پرورش فرماندار، شهردار، امام جمعه، نمایندگان مدیران و انجمن های اولیا و مربیان مدارس حضور دارند،گفت: در این جلسات زمینه استفاده از نظرات راهبردی پیشنهادی در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت و تصمیم گیری شایسته و مطلوب در راستای ارتقای آموزش و پرورش شهرستان فراهم می شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در ادامه افزود: بر اساس اهداف از پیش تعیین شده در قانون شورا ها با برگزاری جلسات منظم از ظرفیت های موجود در شهرستان در زمینه های تقویت بنیان های اعتقادی، فرهنگی و آموزشی با تعیین اعتبارات لازم نیز استفاده می شود.

هفته شوراها آموزش و پرورش از 24 تا 30 دی ادامه دارد.

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment