زوج جوان كرمانشاهي از آسایشگاه خیریه كهريزك مي گويند

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك : سها و سامان ، زوج جوان و عاشق پيشه اي كه بتازگي كلبه عشقشان بنا گرديده ، از راهي دور به اينجا – خانه بزرگ سالمندان -آمدند .

زوج جوان كرمانشاهي كه مدارج عالي علمي را با موفقيت طي كرده و چند روزي هست كه زندگی مشترک خود را آغاز نمودند ، مسير آسايشگاه كهريزك را آنطور كه مي گفتند ، يافتند تا ساعاتي را در كنار بندگان خوب خدا باشند ، جوياي احوالشان شوند و در آخر هم كامشان را شيرين نمايند .

سها اينطور مي گفت :(( من و سامان در دانشگاه كرمانشاه با هم آشنا شديم و همين آشنايي زمينه پيوند هميشگي ما شد . نام و آوازه كهريزك را خيلي قبل از دوستانم شنيده بودم و مي دانستم كه اينجا سراي بزرگ سالمندان است . به سامان گفته بودم كه اگر خدا قسمت كرد و به تهران آمديم ، حتماً سري به كهريزك بزنيم و از نزديك احوال پدران اينجا را بپرسيم . همين طور هم شد ، شب گذشته كه خانواده سامان در تهران براي ما جشن زيبايي ترتيب داده بودند ، قرار امروز صبح را با هم گذاشتيم و حالا اينجا هستيم  و شرمنده اين همه ميهمان نوازي . ))

و سامان گفت :(( واقعاً فكر نمي كرديم اينهمه حس قشنگ را بشود يكجا ديد و پيدا كرد . چقدر مهربانانه اين پدران از ما پذيرايي كردند ، هر كدامشان ما را به اتاق خود دعوت كرده و از فلاسک خود به ما چاي تعارف مي كردند و از همه مهمتر اينكه چقدر پدرانه براي ما دعا كردند كه (( الهي خوشبخت باشيد )) خجالت مي كشيم از اينكه آنقدر دير به اينجا آمديم ، اما عيبي ندارد ، با سها قرار گذاشتيم كه هر گاه گذرمان به تهران افتاد ، حتماً اولين جايي كه بايد به آن سر بزنيم ، اينجاباشد . ))

روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ضمن آرزوي شاد كامي براي اين زوج جوان و موفق كرمانشاهي ، آرزو مي نمايد اين عزيزان كه مانند بسياري از مردم نوعدوست و فهيم شهر و كشورمان به بهانه ها و مناسبتهاي گوناگون سعي در شاد كردن ساكنين اين خانه بزرگ دارند ، همواره ايام و در تمامي مراحل زندگي موفق و سر افراز باشند .

شهرری
نظرات (0)
Add Comment