زورگیران سابقه دار با شک پلیس گرفتار قانون شدند

رئیس کلانتری 170 کهریزک از شناسایی و دستگیری دو زورگیر سابقه دار تحت تعقیب قبل طی اجرای طرح امنیت محله محور در جاده قدیم “‌قم” خبر داد.

سروان بایرام علی گوزل زاده افزود: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص بر خورد با سارقان زورگیر و کیف قاپ مأموران دایره تحقیق کلانتری اقدام به شناسایی مناطق جرم خیز این منطقه کردند.

وی بیان داشت: مأموران گشت انتظامی کلانتری هنگام گشتزنی در جاده قدیم “‌قم” خیابان سام به یک دستگاه خودرو پژو 206 که در حال پرسه زدن بودند، مشکوک شدند و برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به آنها دستور توقف دادند، اما مظنونان به محض مشاهده واحد گشت متواری شدند مأموران بعد از استعلام از مرکز پیام متوجه شدند از راننده خودرو به علت چندین فرقه زورگیری شکایت شده و در حال حاضر تحت تعقیب پلیس است.

سروان گوزل زاده ادامه داد: متهمان بدون توجه به اخطار پلیس بر سرعت خود افزودند که با فرار آنها عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد مأموران طی مسیر کوتاهی موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را که پیاده قصد فرار داشتند را دستگیر کنند .

وی در پایان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهمان که “ابوالفضل” و” احسان ” نام داشتند، سه قبضه چاقو و سه دستگاه تلفن همراه کشف شد، مأموران آنها را برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment