زورگیری 4 موتورسوار با قمه در باقرشهر

به گزارش راگانیوز صبح امروز در خیابان هشتم باقرشهر 4 نفر موتورسوار با حمله به یک رهگذر ضمن ضرب و شتم وی را مورد زورگیری قرار داده و اموال او را به سرقت بردند.

یکی از کسبه محل در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت در مغازه مشغول کار بودم که متوجه صدای درگیری چند نفر شدم هنگامی‌که از مغازه بیرون آمدم مشاهده کردم دو نفر فردی را به‌شدت کتک می‌زنند و زمانی که مردم جمع شدند و قصد دخالت داشتند راکبین موتورسیکلت با قمه به مردم حمله کرده و با ایجاد رعب ووحشت بین مردم با سرقت اموال این رهگذر از محل متواری شدند.

یکی از شهروندان که شاهد این ماجرا بود در گفتگو با خبرنگار ما ضمن انتقاد از مسئولین شهری و نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت و احساس آرامش در باقرشهر باوجوداین اتفاقات دیگر معنی ندارد هرچند روز یک‌بار از گوشه‌کنار این شهر صحبت‌هایی در مورد زورگیری به گوش می‌رسد. خانم‌ها در باقرشهر مورد زورگیری و سرقت طلا آن‌هم در ملاء عام قرار می‌گیرند و هیچ شهروندی جرئت دخالت ندارد و با سلاح سرد مورد تهدید قرار می‌گیرد؛ و ظاهراً تنها چیزی که برای مسئولین اهمیت ندارد حفظ جان و مال مردم است که امروز شاهد افزایش این‌گونه اتفاقات در شهر هستیم.

شهروند دیگری گفت امیدواریم جلوی این اتفاقات گرفته شود چون همیشه باید دلهره این‌گونه اتفاقات را داشته باشیم زیراخانواده ما در این شهر در حال تردد هستند و اگر این اتفاقات برای خانم‌ها رقم بخورد غیر از صدمات جانی و مالی، صدمه روحی به فردی که موردحمله قرارگرفته وارد می‌شود که تا سال‌های سال همراه اواست.

زورگیری از زن جوان در منطقه باقرشهر از توابع شهرستان ری

4باباقرشهردرزورگیریشهرریقمهموتورسوار
نظرات (0)
Add Comment