سارقان سابقه دار لوازم خودرو در آخرین سرقت دستگیر شدند

راگانیوز:رئیس کلانتری 168سیزده آبان از دستگیری دو سارق لوازم خودرو طی عملیاتی پلیسی در خیابان “13 آبان” خبر داد و گفت: از متهمان تعدادی اموال مسروقه کشف شده است.

سرگرد ضرغام امیری افزود: مأموران این یگان هنگام گشتزنی در خیابان “13 آبان” بودند که به دو نفر که در حال پرسه زدن بین خودروهای پارک شده بین شهرواندان بودند، مشکوک شدند و در حالی که مأموران لحظه به لحظه به آنها نزدیک می شدند مظنون به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت متواری شدند،با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در نهایت دقایقی بعد مأموران موفق شدند با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی آنها را دستگیر کنند.

وی بیان داشت: در بازرسی از متهمان که “اکبر” و “اسدالله” ‌نام داشتند تعدادی ابزار الات سرقت، دو عدد انبردست، یک قبضه چاقو، دو دستگاه تلفن همراه تعدادی ابزار آلات خودرو و وسایل و قطعات خودرو کشف شد.

سرگرد امیری در پایان اضافه کرد: مأموران متهمان را پس از دستگیری به منظور انجام تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل و تحت بازجوییهای فنی قرار گرفتند در بازجوییهای پلیسی از متهمان، آنها ضمن اعتراف به سرقت مشخص شد سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده اند که مأموران آنها را بعد از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment