سارقان لوازم خودرو در باقرشهر دستگیر شدند

رئیس کلانتری 175 باقرشهر از دستگیری دو سارق لوازم خودرو که با راهنماییهای شاکی طی اجرای طرح امنیت محله محور در خیابان “‌22 بهمن” محله باقر شهر خبر داد.

سروان علی دیانی گفت: مأموران این یگان هنگام گشتزنی در خیابان “22 بهمن” محله باقر شهر بودند که فردی سراسیمه به آنها مراجعه کردند.‌

وی افزود: شاکی که “قربان” نام داشت، به مأموران گفت که دقایقی پیش زمانی که از منزل خارج شدم که مشاهده کردم دو نفر با میله آهنی در حال باز کردن درب خودرو ام که در کناری متوقف شده بود هستند که به محض مشاهده من متواری شدند.

کلانتر 175 باقر شهر عنوان داشت: از آنجایی که زمان زیادی از زمان سرقت نگذشته بود، مأموران بلافاصله با گرفتن مشخصات ظاهری متهمان از شاکی به گشت زنی در همان محدوده پرداختند.

وی ادامه داد: مأموران هنگام گشتزنی در همان محدوده بودند که دو نفر را با همان مشخصات که با ظاهری نامناسب در حال پرسه زدن بود را مشاهده کردند که با سرعت عمل به موقع او را غافلگیر کرده و دستگیر کردند.

سروان دیانی تصریح کرد: در بازرسی از وسایل متهمان تعدادی ابزار آلات سرقت و یک دسته کلید کشف شد در بازجوییهای ابتدایی از متهمان مشخص شد آنها سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام سرقت لوازم خودرو بازداشت شده اند .

گفتنی است، مأموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه و شاکی برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment