سارقان کش رو مغازه های جنوب پایتخت روانه بازداشتگاه شدند

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت گفت: دو جوان سارق که اقدام به سرقت از فروشگاهای قطعات کامپیوتری در جنوب پایتخت می کردند شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ خلیل شهبازی افزود: برحسب اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 خبری تحت عنوان دستگیری یک سارق کش رو به کلانتری 175 باقرشهر مخابره شد و بلافاصله در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند که مسئول فروشگاه قطعات کامپیوتری که خود را بعداً “منصور” معرفی کرد، به آنها مراجعه کرده و با اشاره به متهم گفت دقایقی پیش این مرد وارد مغازه شد و تعدادی قطعات کامپیوتر برداشته و در یک فرصت مناسب زمانی که من حواسم نبود قصد خروج از مغازه را داشت که شاگردم متوجه شده و مانع از آن شد.

سرهنگ شهبازی اضافه کرد: مأموران سارق جوان را که “عنایت” نام داشت به همراه شاکی برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند، با انتقال متهم سوابق وی مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد نامبرده چندین فقره سابقه زورگیری و جعل عنوان دارد.

وی یادآور شد: در بازجوییهای پلیسی عنایت ضمن اقرار به سرقت از مغازه شاکی به چندین فقره سرقت از مغازهای دیگر و زورگیری نیر اعتراف کرد که در ادامه در خلل بازجوییهای تخصصی آدرس مخفیگاه متهم در محدوده کلانتری 131 شهرری به دست آمد و مأموران بلافاصله به این مکان اعزام شدند.

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت ادامه داد: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند همدست متهم را در مخفیگاهش که “احمد” نام داشت را دستگیر کنند، در بازرسی از مخفیگاه اموال زیر که شامل یک دستگاه تصفیه آب، مقادیر زیادی کابل برق، تعدادی لوازم صوتی، دو کامپیوتر، یک لپ تاب، ‌یک اسلحه قلابی، تعدادی اسناد و اوراق جعل شده یکی از مراکز دولتی کشف کنند.

وی تصریح کرد: مأموران متهم ردیف دوم را به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال دادند که بعد از تکمیل پرونده متهمان را برای سیر مراحل قانونی به پایگاه نهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment