سارق خودرو پس از بازداشت به چهار فقره سرقت اعتراف کرد

راگانیوز– سرهنگ همت زاده، گفت:سارق خودرو پس از دستگيري به چهار فقره سرقت خودرو در محدوده هاي مختلف شهر تهران اعتراف کرد. 
 
 به گزارش راگا نیوز به نقل از سایت پلیس ,سرهنگ ناصر همت زاده، فرمانده يگان انتظامي و اجراييات پليس تهران بزرگ، صبح امروز ضمن اشاره به شناسايي و دستگيري يک سارق خودرو در يک عمليات پليسي، از نحوه دستگيري و همچنين جزييات اين پرونده اين متهم سخن گفت.

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:” روز گذشته ماموران گشت انتظامي اين يگان هنگام گشتزني در اطراف پارک آزادگان متوجه شدند که يک دستگاه خودروي نقره اي رنگ، به طرز مشکوکي کنار اين پارک متوقف شده است و اين در حالي بود که مشخصات مخدوش آن ظن ماموران را برانگيخته بود.

وي افزود:” براي همين مشخصات خودرو را از مرکز کنترل پليس تهران بزرگ استعلام کردند که طي آن مشخص شد اين خودرو مسروقه است و چند روز پيش از منطقه اي ديگر در تهران به سرقت رفته است.

سرهنگ همت زاده ادامه داد:” ماموران براي بررسي موضوع به خودرو نزديک شده و در همين زمان فردي که داخل خودرو نشسته بود از خودرو پياده شده و سعي کرد با پاي پياده از محل بگريزد که اين امر به تعقيب وي منجر شد.

فرمانده يگان انتظامي و اجراييات پليس پايتخت گفت:” اين تعقيب و گريز چند دقيقه اي بيشتر طول نکشيد و متهم چند متر آن سو تر بازداشت و به همراه خودروي مذکور به کلانتري 167 دولت آباد منتقل شد.

وي اظهار داشت:” در بازجويي هاي انجام شده و دقايقي بعد با توجه به شناسايي مالک خودرو و دعوت از وي به کلانتري، به سرقت خودروي مذکور اقرار کرده و عنوان داشت که خودرو را روز قبل از دستگيري از محدوده شهرري به سرقت برده است.

گفتني است، با توجه به سابقه کيفري متهم و استعلام پرونده وي در سيستم پروفايل پليس مشخص شد که وي يکي از سارقان سابقه دار خودرو در محدوده هاي جنوب تهران است که اين امر به تحقيقات تکميلي از وي منجر شد که طي آن به چهار فقره سرقت ديگر خودرو نيز اعتراف کرده و براي تحقيقات بيشتر در اين زمينه به پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment