سارق سابقه دار طلا و جواهرات درشهرری دستگیر شد

سرکلانتری نهم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت سارق سابقه داری خبر داد که با ورود به منازل افراد سالخورده ضمن ضرب و شتم و بستن دست و پای مالباختگان، طلا و جواهرات آنان را به سرقت می برد.

سرهنگ ˈخلیل شهبازی ˈروز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: وقوع سرقت منزل در شهرستان ری، پلیس را بر آن داشت تا با اطلاع رسانی و دادن هشدار به شهروندان با اتخاذ تدابیرمهم و اساسی در پی شناسایی و دستگیری سارقان برآید.

وی افزود: در پی تماس مردمی با پلیس 110 و شناسایی فرد سارق در شهرری، با حضور به موقع ماموران پلیس این فرد دریک عملیات دقیق بازداشت و با تشکیل پرونده به شعبه پنجم دادسرای شهر ری انتقال یافت.

به گفته وی، متهم ˈم سلیمانیانˈ 32 ساله در بازجویی های اولیه تاکنون به سه مورد سرقت از منازل شهروندان ری اقرار و مقام قضایی با علم براینکه احتمال تعدد شکایات مالباختگان و همچنین آزار و اذیت قرار گرفتن افرادی از سوی فرد متهم وجود داشته باشد، خواستار اعلام خبر دستگیری و انتشار تصویر بدون پوشش چهره این متهم در رسانه ها و جراید کثیرالانتشار شد.

سرهنگ شهبازی افزود: چنانچه افرادی ازمتهم شکایتی داشته باشند می توانند با دردست داشتن مستندات به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در شهرری خیابان آستانه میدان شهید مدرس و یا به شعبه پنجم بازپرس دادسرای شهرری مراجعه کنند.

جواهراتداردرشهرریدستگیرسابقهسارقشدشهرریطلاو
نظرات (0)
Add Comment