سازمان آتش نشانی شهرداری باقرشهر نیروی افتخاری و داوطلب جذب می کند

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسئول آتش نشانی شهرداری باقرشهر در این باره گفت : سازمان آتش نشانی باقرشهر طی فراخوانی از شهروندان جوان و فعال به منظور نیروی داوطلب و افتخاری ، آتش نشان جذب می کند .

وی در خصوص هدف از فراخوان اظهار داشت :در این فراخوان درصدد هستیم با استفاده از مشارکت های مردمی در مواقع بروز حوادث و آتش سوزی های گسترده ، نیروهای کافی و کارآمد را در دسترس داشته باشیم تا سریعتر به حوادث و رسیدگی نماییم .

رضایی با اشاره به اینکه هر شهروند فعال می تواند عملیات اطفا و نجات را انجام دهد ، تصریح کرد : با آموزش های لازم به افراد داوطلب می توانیم سطح فرهنگ ایمنی عموم افراد جامعه را ارتقا داده و خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث و آتش سوزی را تا حدی چشمگیری کاهش دهیم .

مسئول آتش نشانی شهرداری یادآور شد : علاقمندان می توانند در کلاس های آموزش آتش نشانی شهرداری باقرشهر ثبت نام کرده و پس از گذراندن کلاس ها و آموزش های لازم و کافی در خصوص اطفای حریق و پیشگیری از حوادث به آنها مدرک دوره آتش نشانی ارائه می شود که می توانند به عنوان آتش نشان داوطلب در مواقع بحران سازمان آتش نشانی را یاری رسانند .

 

لازم به ذکر است ؛ : داوطلبان می توانند برای ثبت نام از تاریخ 7 الی 17 شهریور ماه از ساعت 9 صبح الی 13 ظهر با شماره تلفن 55216565 تماس حاصل فرمانید .

باقرشهرشهرداریشهرری
نظرات (0)
Add Comment