سازمان برنامه و بودجه به سرفصل‌های اعتباری قرچک اهتمام ویژه داشته باشد

به گزارش  راگانیوز ، مسعود مرسلپور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این شهرستان اظهار کرد: محور برنامه‌های اداری قرچک توسط دستگاه‌های نظارتی به‌‌دقت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و عملکرد مدیران و رؤسای ادارات بررسی می‌شود.

وی بیان کرد: مدیران باید سلامت اداری، پرهیز از سفارش و تکریم ارباب‌رجوع را در رأس برنامه‌های خود قرار دهند.

فرماندار قرچک افزود: مدیران شهرستان نباید قانون را با برداشت خود در ادارات اجرا کنند، با مدیر و رئیس اداراتی که در کار اجرایی سهل‌انگاری داشته باشد، به‌جد برخورد خواهد شد.

وی تأکید کرد: در سیستم اداری و برای خدمت به مردم نشد، نداریم و مدیران باید ریسک‌پذیر باشند و برای رفع مشکل مردم باید خود مدیر پاشنه کفش خودش را بکشد تا مشکل ارباب‌رجوع را حل کند.

مرسل‌پور تصریح کرد: مدیران ادارات شهرستان قرچک در امر خدمت‌رسانی به مردم فعالیت بیشتری کنند و باید فعالیت شبانه‌روزی را سرلوحه خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات کارمندان بر‌عهده رؤسای ادارات است، پس بر نحوه عملکرد کارکنان خود دقت کافی داشته باشید.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: رؤسای ادارات، اعتبارات مورد نیاز در شهرستان را به‌حد واقعی اعلام کنند تا سازمان برنامه بودجه با مشکل اعتبار مواجه نشود و سازمان برنامه بودجه برای شهرستان‌ها نسخه‌پیچی نکند و اعتبارات و نیازهای شهرستان را تأمین کند.

وی اظهار کرد: مسؤولان سازمان برنامه بودجه استان به سرفصل‌های اعتباری اهتمام ویژه داشته باشند، ارقام اعلام‌شده شهرستان قرچک صددرصد واقعی است.

مرسلپور افزود: شهرستان قرچک در حوزه آموزش‌ و پرورش جزء شهرستان‌های متراکم استان است و نیازمند مساعدت ویژه مسؤولان استانی است، تراکم جمعیتی در کلاس‌ها در حد 28 الی 30 نفر است.

وی در پایان متذکر شد: از مسؤولان استانی می‌خواهیم که زیرساخت‌های شهرستان قرچک را مهیا کنند.

فارس

راگانیوزفرماندارقرچک
نظرات (0)
Add Comment