ستادهماهنگی بزرگداشت شهدای 18 دی در شهرری برگزار شد

 

به گزارش راگانیوز به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، ˈهدایت الله جمالی پورˈبا بیان اینکه، مردم مومن و متدین شهرری در مبارزه علیه استبداد سوابق درخشانی دارد، اظهار کرد:اقدام انقلابی مردم شهرری در 18 دی 1357 برگ زرین و درخشانی در تاریخ مبارزات نهضت انقلاب اسلامی ملت ایران علیه استبداد است.

وی افزود: با برگزاری آیین های ویژه باید یاد و خاطره دوران مبارزات ملت ایران برای رسیدن به پیروزی در دوران نهضت انقلاب را زنده نگه داشت و آن را به نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی منتقل کرد.

وی تاکید کرد:باید توجه ویژه ای برای زنده نگه داشتن راهپیمایی 18 دی صورت گیرد.

جمالی پور، در ادامه خطاب به اعضای ستاد هماهنگی بزرگداشت شهدای 18 دی تصریح کرد: سعی کنید آئین بزرگداشت شهدای قیام 18 دی امسال به شایستگی برگزار تا روحیه استکبار ستیزی و انقلابی در جوانان و مردم با بصیرت ایران اسلامی زنده بماند.

وی افزود:با توجه به اینکه بزرگداشت شهدای 18 دی برای نخستین بار در شهرری برگزاری می شود نیازمند همدلی و تعامل همه دستگاههای اجرایی است.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ری هدف از برگزاری بزرگداشت شهدای 18 دی را ایجاد نگاه ملی به شهدا دوران مبارزات انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: گرامی داشت واقعه 18 دی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل های آینده است.

18 دیتهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرریفرمانداری ری
نظرات (0)
Add Comment