ستاد استقبال از بهار در شهرداری باقرشهر تشکیل شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ جانشین معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر گفت : جلسه ستاد استقبال از بهار با حضورین مسئولین واحدهای مرتبط که به طور مستقیم برای استقبال از بهار طرح و برنامه دارند  ، برگزار شد .

وصالی نیا در ادامه افزود : فعاليت ها و برنامه های واحدهای مرتبط  شهرداري در قالب ستاد استقبال از بهار در این جلسه عنوان شد ، که  در حوزه خدمات شهري زیبا سازي و نوسازي فضاي سبز ، حوزه ترافیک ، واحد ۱۳۷ ، واحد آتش نشانی و دیگر واحدها در راستاي استقبال از بهار و سال جدید مورد بررسی قرار گرفت  .

جانشین معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری هدف از این جلسه را افزایش خدمت رسانی و ارائه تسهیلات به شهروندان دانست و اظهار داشت : در صدد آن هستیم با اجرای دقیق برنامه ها در فضای شهر رنگ و بوی جدیدی ایجاد کنیم و شهر را نونوار کنیم .

وی با اشاره به رژه خودروهای واحدهای مختلف شهرداری در سطح باقرشهر ، تصریح کرد : قرار است طی عملیاتی خودروهای واحدهای مختلف شهرداری به منظور آغاز عملیات و فعالیت ستاد استقبال از بهار ۱۰ اسفند ماه در سطح شهر باقرشهر رژه روند تا به شهروندان خوب باقرشهری اطلاع رسانی شود .

استقبالبهارستادشهرری
نظرات (0)
Add Comment