سردار نقدی در هیئت عاشقان ولایت شهرری: عملیاتی کردن گفتمان ولایت مهمترین وظیفه بسیج است/ضرورت بیان حقیقت‌ برای جهانیان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز باید به طور منظم گفتمان ولایت را فرا گرفته و آن را عملیاتی کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر تلاش در راستای عملی شدن تفکر ولایت در جامعه گفت: باید امروز با آگاهی و بصیرت به سمت رفتارسازی برویم و به طور منظم گفتمان ولایت را فراگرفته و آن را به عمل مبدل کنیم.

وی در ادامه موضوع این ماه هیئت‌های عاشقان ولایت سراسر کشور را امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و افزود: امید است بسیجیان سراسر کشور با حضور در هیئت‌های عاشقان ولایت برداشت مشترکی در راستای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

نقدی با بیان اینکه این روزها با ایام حماسه‌سازی حضرت زینب (س) تقارن یافته‌اند، تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اهمیت حماسه‌سازی حضرت زینب (س) فرمودند حماسه حضرت زینب (س) با هیچ واقعه تاریخی (غیر از واقعه عاشورا) برابر نیست و این واقعه فقط با حادثه عاشورا مقایسه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مصیبتی را که حضرت زینب (س) آن را تحمل کردند اگر بر سر عالمیان فرود می‌آمد همه آنها فرو می‌ریختند.

وی در ادامه با اشاره به خطبه دشمن شکن حضرت زینب (س) تاکید کرد: خطبه چند دقیقه حضرت زینب(س) توطئه‌های دشمن را نقش بر آب و واقعه عاشورا را احیا کرد و با نفوذ کلام الهی خود ظلم و ستم خائنان خود را به تصویر کشاند.

نقدی با تاکید بر اینکه مردم دنیا بر فطرت متولد شده‌اند عنوان کرد: فطرت همه انسانها پاک است و حق را آنگونه که هست به آنها بیان شود و به آن روی می‌آورند و این کار مهمی است که امروز ما باید آن را انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر تبیین درست حقیقت برای همگان تصریح کرد: امروز مستکبران به مدد رسانه‌ها چهره حقیقت به خود گرفتند و جبهه حق و حقیقت را با ترفندهای خود با چهره‌ای زشت نشان می‌دهند.

هیئت عاشقان ولایت شهرری با حضور محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا استان تهران و سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) در تالار شیخ صدوق(ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد.

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment