سردمداران استکبار بدانند توهین به اسلام آزادی بیان نیست

به گزارش  راگانیوز به‌ نقل از روابط‌ عمومی سازمان بسیج رسانه استان تهران، فعالان رسانه استان تهران در شهرری در نخستین نشست هم‌اندیشی فعالان رسانه‌ استان تهران با صدور بیانیه‌ای اهانت مجله شارلی ابدو فرانسه به ارزش‌های دین مبین اسلام را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سئوال اساسی از سناریو‌نویسان نظام سلطه این است که وقتی حمله تروریستی به مجله شارلی ابدو در فرانسه توسط مسلمانان محکوم شد و گروه تروریستی مورد حمایت غرب (القاعده) نیز مسئولیت آن را پذیرفت، توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در قالب کاریکاتور در این مجله چه معنایی دارد.

فعالان رسانه استان تهران عنوان کردند: این اقدام سناریویی از پیش‌ طراحی‌ شده برای انحراف افکار عمومی است و تغییر شکست‌های استراتژیک خود در جنوب غربی آسیا در حمایت‌های تجهیزاتی، تسلیحاتی و آموزشی از تروریست‌ها به راهبرد قدیمی آنها یعنی اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی است تا بر شکست‌های خود سرپوش بگذارند.

فعالان جامعه رسانه استان تهران در این بیانیه با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اعلام کردند: بر خود واجب می‌دانیم مراتب انزجارمان را از این اقدام مجله فکاهی شارلی ابدو به بهانه آزادی بیان و مطبوعات به گوش سردمداران صهیونیست کاخ الیزه برسانیم.

آزادیاستکباراسلامبدانندبهبیانتوهینسردمدارانشهررینیست
نظرات (0)
Add Comment