سرعت غیر مجاز حادثه آفرید

راگانیوز- ناتوانی راننده در کنترل خودرو سورای تیبا با برخورد با دو دستگاه خودرو پارک شده در بزرگراه شهید کریمی حادثه آفرید.

 

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، درتماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی تیبا با دو دستگاه خودروی سواری دیگر و واژگون آن، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، ساعت 23:42 دقیقه شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 90 و 14 را به میدان شهر ری، مسیر غرب به شرق بزرگراه کریمی روبروی کتابخانه کلینی اعزام کرد.

فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: راننده یک دستگاه خودروی تیبا به دلیل نامعلوم کنترل خودرو را از دست داده و پس از برخورد با یک دستگاه خودروی سواری پیکان و پراید پارک شده در کنار بزرگراه واژگون که راننده قبل از رسیدن آتش نشانان به کمک رهگذران از داخل کابین خودرو خارج شده بود.

ˈمحمدرضا ربیع زادهˈ افزود: آتش نشانان پس از نصب علائم هشدار دهنده در بین مسیر برای هوشیار سازی رانندگان خودروهای عبوری و برای جلوگیری از بروز حوادث دیگر، اقدام به قطع جریان برق خودروی واژگون کردند که پس از رفع نشتی بنزین با استفاده از جرثقیل راهور، خودرو به حالت اولیه بازگردانده شد.

علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

آفریدحادثهسرعتشهرریغیرمجاز
نظرات (0)
Add Comment