سرپرست فرمانداری ملارد از نظارت بیشتر بر واحدهای نانوایی خبر داد

به گزارش راگانیوز ، حسین توکلی کجانی امروز در جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان با تأکید بر اینکه نانوایی‌ها باید در پخت نان دقت بیشتری را داشته باشند افزود: ارتقای کیفیت پخت نان یکی از مهمترین مسائلی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش نظارت بر نانوایی‌ها و کنترل کیفی پخت و عرضه نان گفت: سلامت و بهداشت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و آنها باید از کیفیت و بهداشت نان مصرفی خود اطلاع و اطمینان داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ملارد تأکید کرد: در این راستا تیم‌های نظارتی به منظور بازدید از واحدهای نانوایی تشکیل شده است.

توکلی کجانی نان را به عنوان قوت اصلی در سبد غذایی مردم دانست و افزود: تلاش همه ما باید در عرضه نان با کیفیت و جلب رضایتمندی مردم باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد بر نظارت به کیفیت و بهداشت نانوایان و ممانعت از استفاده آنها از افزودنی‌های غیر بهداشتی در پخت نان تأکید کرد و گفت: برخی نانوایی‌ها برای بالا بردن کیفیت نان خود از مواد افزودنی غیرمجاز استفاده می‌کنند که لازم است بازرسی‌ها از این نانوایی‌ها به صورت مستمر انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه با افراد خاطی در زمینه استفاده غیرمجاز از افزودنی‌ها برخورد می‌شود، بیان داشت: ‌اداره غله و اتحادیه بر روند تامین آرد مناسب و با کیفیت برای نانوایی‌ها تمهیدات لازم را به‌کار گرفته و نظارت جدی اعمال می‌کنند.

فرماندار ملارد با ابراز تأسف از اینکه متأسفانه کیفیت آرد شهرستان ملارد در برخی نانوایی‌ها نامطلوب است،‌ گفت: پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت تا گامی در راستای توزیع نان سالم و مرغوب به مردم برداشته شود.

راگانیوزفرماندارملاردنانوایینظارت
نظرات (0)
Add Comment