سفره‌ای به وسعت عشق و مهربانی در آسایشگاه کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس بعد از ظهر دیروزهمزمان با ایام رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، آسایشگاه خیریه کهریزک پذیرای عزاداران عاشق اهل بیت (ع) بود.

آسایشگاه خیریه کهریزک در این ایام شاهد حضور خیرینی بود که آمده بودند تا همانند همه مناسبت‌ها در اطعام ضعیف‌ترین اقشار جامعه شرکتی گسترده داشته باشند.

این مهرورزان باور دارند که باید غذای نذری خود را به کسانی تقدیم کنند که کمترین توانی در تأمین مخارج و معیشت زندگی ندارند. در این ایام عزیز که مردم شریف و متدین ما در اندوه جانگداز پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام دوم شیعیان عزا دارند و سفره‌های احسان خود را در جای جای میهن عزیزمان می‌گسترانند، جمعی نیکوکار متدین سفره‌ای به‌وسعت عشق و مهربانی در آسایشگاه خیریه کهریزک گسترانیدند، به‌طوری‌ که سه وعده غذایی هزار و 750 مددجویان این مجموعه از محل غذاهای نذری این گرامیان نیک‌اندیش توزیع و مورد مصرف قرار گرفت.

آسایشگاه خیریه کهریزک همچون همیشه آرزو می‌کند احسان این بزرگواران قبول درگاه خداوند دوستدار خوبی‌ها قرار گرفته و توفیقات روزافزون همه خیرین عالی مقام را از محضر حضرت حق مسئلت می‌کند.

آسایشگاهبهدرسفرهایشهرریعشقمهربانیووسعتکهریزک
نظرات (0)
Add Comment