سلسله جلسات مشاوره گروهی با محوریت «اخلاق نبوی»

راگا نیوز-مدیر خانه فرهنگ 13 آبان گفت: خانه فرهنگ 13 آبان اقدام به برگزاری سلسله جلسات رایگان مشاوره با موضوع «اخلاق نبوی» کرده است.

 

به گزارشراگا نیوز به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، مدیر خانه فرهنگ 13 آبان از برگزاری سلسله جلسات مشاوره گروهی با محوریت اخلاق نبوی خبر داد و گفت: محوریت اصلی برگزاری جلسات مشاوره حفظ و گسترش فضائل اخلاقی در خانواده و تبیین ویژگی‌های خانواده اسلامی با بهره‌گیری از سیره پیامبر اکرم (ص)، خودشناسی و … است.

احمد مجدزاده در خصوص این جلسات عنوان کرد: سلسله جلسات مشاوره با محوریت اخلاق در خانواده به همت خانه فرهنگ 13 آبان و با همکاری فرهنگسرای ولاء سه‌شنبه هر هفته از ساعت 10:30 تا 12 در این مرکز برگزار می‌شود.

وی در خصوص موضوع برگزاری این هفته بیان کرد: در این هفته از سلسله جلسات مشاوره گروهی در خصوص مراقبه و حفظ از اعمال و رفتاری که در ماه مبارک رمضان انجام داده‌ایم، صحبت خواهد شد.

مجدزاده متذکر شد: همچنین در این جلسه در خصوص راهکارهای حفظ حالات روحی و معنوی در ماه مبارک رمضان تا سال آینده و رمضان دیگر سخنرانی خواهد شد.

وی ادامه داد: این جلسات ویژه بانوان محله و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مجدزاده در خانه فرهنگ 13 آبان برگزار می‌شود.

مدیر خانه فرهنگ 13 آبان در پایان با اشاره به نحوه حضور در این جلسات، ابراز داشت: علاقمندان برای شرکت در این جلسات می‌توانند به خانه فرهنگ 13 آبان واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان مولایی جنوبی کوچه عطری خانه فرهنگ 13 آبان مراجعه کنند.

راگا نیوزریشهرری
نظرات (0)
Add Comment