سه توزیع کننده مواد روانگردان در شهرری دستگیر شدند

 

راگا نیوز: سرپرست کلانتری 172 عبدالعظیم از دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر در محله عبدالعظیم خبر داد و گفت: متهمان هنگام بسته بندی شیشه در مخفیگاهشان بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد منصور زمانی ضمن اشاره به دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در محله عبدالعظیم از نحوه دستگیری او سخن گفت و افزود: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن محله عبدالعظیم در خصوص فعالیت فردی به نام “محمد” از توزیع کنندگان مواد مخدر در این محدوده که باعث ایجاد ناامنی و تجمع معتادان و اراذل در محله شده بود، اقدامات مأموران این یگان برای دستگیری متهم آغاز شد.

وی عنوان داشت: به گفته شاکیانی که به کلانتری مراجعه کرده بودند، این متهم، خانه مجردی خود را به پاتوق معتادان و فروش مواد بدل کرده که این امر باعث تجمع معتادان در محل و رفت و آمد اراذل و اوباش در این محدوده شده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام تحقیقات پیرامون اقدامات شرورانه این متهم بعد از گرفتن مجوز قضایی، ادامه داد: پس از اقدامات مقدماتی شب گذشته مأموران این یگان منزل متهم را تحت محاصره و مراقبت قرار داده و در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند او را به همراه همدستانش بازداشت کنند.

وی تصریح کرد: هنگامی که مأموران وارد منزل متهم شدند، مشاهده کردند او به همراه دو نفر از همدستانش به نامهای “احمد” و “محمد رضا” در حال بسته بندی شیشه برای فروش هستند که با دیدن مأموران سعی در از بین بردن مدارک جرم و فرار بودند اما موفق نشده و در همان محل دستبند بر دستشان زده شد.

سرگرد زمانی در خاتمه با تأکید بر اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف کرده اند، اضافه کرد: مأموران متهمان مذکور را پس از اعتراف به جرایم خود برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ انتقال دادند.

نظرات (0)
Add Comment