سه واحد آلاینده در شهرستان ری پلمب شدند

 

«محسن شوکتی»  اظهار داشت: کارشناسان این اداره طی گشت پایش های مستمر درمنطقه کهریزک (انتهای شورآباد مشرف به رودخانه کن) و در نزدیکی روستای دوتویه با شناسایی این واحدهای آلاینده و پس از اخطار با همکاری نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی کهریزک نسبت به پلمب آن ها اقدام کردند.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای ممانعت از هدایت فاضلاب خام و تصفیه نشده این واحدها به اراضی کشاورزی بود، افزود: این واحدها ملزم به استاندارد کردن پساب خروجی و رعایت ضوابط زیست محیطی از جمله احداث تصفیه خانه فاضلاب، عدم هدایت فاضلاب به اراضی کشاورزی، ایجاد چاه جاذب بوده و تا زمان اتخاذ تمهیدات و ساماندهی لازم در این خصوص روند حقوقی این واحدها تحت پیگیری این اداره خواهد بود.

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان ری ضمن قدردانی از همکاری به موقع بخشدار، فرماندهی نیروی انتظامی و مقام قضایی کهریزک تصریح کرد: این اداره با برنامه ریزی منسجم و کارشناسی با جدیت هر چه تمامتر با متخلفین زیست محیطی برخورد خواهد کرد.

شوکتی با تاکید بر اینکه اجرای ضوابط زیست محیطی بقای واحد صنعتی را حفظ خواهد کرد، گفت: رعایت ضوابط زیست محیطی برای همه واحدهای مستقر در شهرستان اعم از صنعتی، خدماتی و صنفی و غیره لازم و با متخلفین نیز طبق قانون به شدت برخورد خواهد شد.

آلایندهدرریسهشدندشهرریشهرستانواحدپلمب
نظرات (0)
Add Comment