سومین خانه سلامت روستایی شهر ری به بهره برداری رسید

راگانیوزشهرری – سومین خانه سلامت روستایی منطقه 20 تهران در روستای قمی آباد واقع در محدوده حریم شهر ری به بهره برداری رسید.

 

محمد مهدی گلمکانی مدیرکل سلامت شهرداری تهران روز دوشنبه در مراسم افتتاح این طرح گفت: حوزه سلامت مرز جغرافیایی نمی شناسد به همین دلیل در مناطقی از شهر تهران که دارای حریم هستند نیز اقدام به راه اندازی خانه های سلامت می شود.

وی با اشاره به اینکه با وجود 374 محله در شهر تهران در حال حاضر بیش از 400 خانه سلامت به بهره برداری رسیده افزود: توسعه زیرساخت های بهداشتی و آموزش های سلامت محور در محدوده حریم و روستاها از لحاظ انسانی و اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

سومین خانه سلامت روستایی منطقه 20 در روستای قمی آباد در حالی به بهره برداری رسید که پیش از این نیز خانه های سلامت روستاهای غنی آباد و فیروزآباد نیز راه اندازی شده بود.

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خانه سلامتخبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزروستاییریری باستانری نشینسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment