سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) میزبان 25 هزار نفر از زائران حضرت امام خمینی (ره)

 

به گزارش راگانیوز فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت صاحب‌الزمان (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: دلایل پایداری و ایجاد انقلاب‌ها وابسته به سه عنصر رهبری، مردم و ایدئولوژی هست و انقلاب ما هم بر اساس این سه عنصر اساسی و بزرگ شکل گرفت حضور پرشور مردم، رهبری حضرت امام (ره)، ایدئولوژی قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و سیره اهل‌بیت دلایل ایجاد و پایداری انقلاب اسلامی تا به امروز است.

موسی پور با اشاره به نقش حضرت امام خمینی ره در انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران به رهبري حضرت امام خميني (ره) با ديگر انقلاب‌هاي عصر خود و پس‌ازآن تفاوت داشت، انقلابي كه نسل نظريه‌هاي انقلاب را تغيير داد و با آوردن ايدئولوژي مذهبي به صحنه، مذهب را باسیاست در جهان امروز هم‌خوان كرد.

وی گفت: گسترش ايدئولوژي انقلابي به تأسی از قیام عاشورا يكي از شرايط بنيادي وقوع انقلاب اسلامي ايران است. حضرت امام خميني (ره) بدون ترديد در راهبري قشرهاي مختلف مردم ايران تا رسيدن به نتيجه، يعني پيروزي انقلاب اسلامي ايران در سال 1357، نقش بی‌بدیلی داشتند كه كمتر در تاريخ ايران و حتي تاريخ جهان شخصيت كاريزمايي مانند امام خميني (ره) مي‌توان مشاهده كرد. به همین خاطر ما وظیفه‌داریم یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی بداریم و نسل جدید را با این شخصیت تاریخی مذهبی آشنا کنیم.

سرهنگ موسی پور در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و میزبانی از زائران ایشان گفت: امسال سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) میزبان 25 هزار نفر از عاشقان و دلدادگان امام راحل است در همین راستا طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و تشکیل کمیته‌های مختلف جهت پذیرایی از این عزیزان ما 100 نقطه را برای اسکان زائران در نظر گرفتیم و امکانات مطلوبی توسط کمیته‌ها تهیه‌شده است و هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور و شبکه بهداشت انجام‌گرفته است.

وی با اشاره به قیام 15 خرداد گفت: شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ حق بزرگی بر همه ملت ایران دارند و جرقه نهضت اسلامی به رهبری امام راحل را زدند به همین مناسبت برنامه‌های فرهنگی متنوعی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در نظر گرفته‌شده است. موسی پور در پایان از فرماندار ویژه شهرستان ری، شهرداران، دهیاران و سایر دستگاه‌های خدمات رسان که در خدمت به زائران امام راحل مشارکت و همکاری داشتند تشکر کرد.

لازم به ذکر است این نشست خبری با حضور فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر، سردبیر پایگاه خبری راگانیوز، سرپرستی جنوب تهران روزنامه جام جم، سردبیر هفته‌نامه خط سفید، مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

25ازامامحضرتخمینیرهروحاللهزائرانسپاهشهرریمیزبانناحیهنفرهزار
نظرات (0)
Add Comment