سیاسی کاری در شهرداری ورامین جایگاهی ندارد

حسین دهقان در دیدار با بازرس استانداری تهران که در اتاق شهردار ورامین با حضور کلیه معاونین شهردار و اعضای شورای شهر برگزار شد گفت: با توجه به اینکه شهرداری ورامین خدمات عمرانی و فرهنگی مناسبی را در این شهرستان به انجام رسانده است باید بگوییم که این خدمات تداوم خواهد داشت و هیچ منتی بر مردم نیست.

وی با بیان اینکه در نظر داریم در راستای هرچه آبادتر شدن این شهرستان خدمات و تلاش های خود را افزایش دهیم افزود: با یاری خداوند توانستیم در دورترین مناطق ورامین پارک و امکانات ورزشی را فراهم کنیم و امسال تنها دوره ای است که شورای شهر ورامین از خود سیستم به یک نفر رای اعتماد داده است .
دهقان با اشاره به اینکه شعار اصلی کار و مدیریت جهادی را سرلوحه قرار داده ایم گفت: سیاسی کاری در شهرداری ورامین جایگاهی ندارد و با تمام توان برای خدمتگذاری مردم تلاش می کنیم و کار و مدیریت جهادی شعار ما بوده است و به آن افتخار می کنیم.
شهردار ورامین گفت: شورای اسلامی شهر ورامین از ترکیب بسیار خوبی که شامل تجربه و آگاهی از ضوابط و قواعد است تشکیل شده و این دوره تنها دوره ای است که شورای شهر با شهرداری ورامین همدل و همصدا هستند لذا ۹۸درصد از کارهای شهرداری در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است.
نظرات (0)
Add Comment