شادابی و سلامت شهروندان مورد تاکید آموزه‌های دینی است

شهردار منطقه 20:

شادابی و سلامت شهروندان مورد تاکید آموزه‌های دینی است

راگا نیوز: شهردار منطقه 20 با اشاره به اهداف برگزاری منطقه‌ای جشنواره تابستانی گفت: رویکرد شهرداری تهران در برگزاری منطقه‌ای این جشنواره شناسایی ظرفیت‌های ناب هر منطقه است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی در مراسم بازدید رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری جشنواره تابستانی 91 که در منطقه 20 پیگیری می‌شود، اظهار داشت: جشنواره تابستانی سال گذشته به مدت 30 روز در پارک آزادگان برگزار شد و در سال جاری بر مبنای تدبیر شهردار تهران برای شناسایی و نمایش استعدادهای هر منطقه، این جشنواره در مناطق مختلف شهر تهران برگزار می‌شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به مزایای منطقه‌ای برگزار شدن این جشنواره، عنوان کرد: در سال جاری این جشنواره به ‌صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود و این تدبیر بر این اساس است که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه شناسایی شده و در راستای پیشرفت آنها اقداماتی صورت پذیرد و رویکرد شهرداری در این جشنواره بر این است که به ظرفیت‌های ناب توجه شود.

وی در ادامه با تاکید بر شادی و سلامت شهروندان، گفت: بر اساس آموزه‌های دینی به شادابی و سلامت تاکید شده است زیرا شهروندی که شاد باشد، می‌تواند وظیفه فردی و اجتماعی خود را به خوبی انجام دهد.

بابایی با اشاره به اینکه خداوند توفیق داده تا در ماه شعبان‌المعظم در کنار حضرت سیدالکریم (ع) میهمان و میزبان شهروندان باشیم، افزود: امیدواریم در ماه مبارک رمضان ضمن مناجات با خداوند متعال بتوانیم همدیگر را دعا کرده و دعا‌گوی مومنان باشیم.

شهردار منطقه 20 در پایان با قدردانی از مسئولان و برگزارکنندگان این جشنواره، خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران با فعالیت‌های مختلف آرزومند توفیق بیشتر برای شهروندان هستند.

این گزارش حاکی است، جشنواره تابستانی در سال جاری در مناطق 22‌گانه شهر تهران در حال برگزاری است.

با توجه با اینکه از ابتدای ماه شعبان تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند، پیش‌بینی می‌شود با افزوده شدن منطقه 20 به این جشنواره تعداد بازدیدکنندگان از این جشنواره از مرز 2 میلیون نفر بگذرد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment