شاهچراغی:حجاب و نماز دو عامل مهم کسب رضایت خداوند است

راگانیوز- امام جمعه شهرری گفت: ادای نماز اول وقت و حفظ حجاب و پوشاندن خود از نامحرمان دو عامل مهم برای کسب رضایت خداوند متعال است که نوگلان تازه شکفته بایستی برای رسیدن به سعادت دنیوی واخروی در زندگی خود سرحو له قراردهند.

به گزارش راگانیوز ، ˈسید علی شاهچراغیˈ روز چهارشنبه در آیین جشن تکلیف یک هزار و 700 دانش آموز دختر مقطع سوم ابتدایی ناحیه 2 ری در مصلای حرم عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: دختران و نوگلان تازه شکفته شده باید پنچ نکته اساسی را همواره در زندگی خود از امروز به بعد مدنظر قرار دهند.

وی افزود: نخست آنکه همیشه در زندگی در انجام تمام امور به خدا توکل کرد و فقط از او کمک خواست چراکه همه چیز در این عالم تنها بدست خدا انجام می شود.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه برای موفقییت در انجام امور باید تلاش کرد و هیچکس بدون تلاش و زحمت به جایی نخواهد رسید، افزود: انسان برای رسیدن به کمالات و سعادت بایستی از جسم و روان سالم برخوردار باشد بنا براین همیشه ورزش کردن و کم خوری را در زندگی خود مدنظر قرار دهید.

وی اظهارداشت: ارتباط با برخی از دوستان انسان را از مسیر اصلی و رسیدن به اهداف والا باز میدارد و هیچ چیز مانند دوست بد باعث بدبختی او در دنیا و آخرت می شود.

امام جمعه شهرری در ادامه با اشاره به اینکه از کمک کردن به مستمندان وبی بضاعتان و فقرا هیچ وقت دریغ نکنید، خاطر نشان کرد: از این لحظه به بعد شما عزیزان که به سن تکلیف شرعی رسیده اید مورد خطاب مستقیم خداوند قرار خواهید گرفت و وظایفی برعهده شما است بنا براین همواره مراقب اعمال و رفتار خود باشید تا در زندگی دنیا و آخرت سعادتمند شوید.

در ادامه آیین جشن تکلیف برنامه های مختلف فرهنگی اعم از اجرای تواشیح، مسابقه، اهدای گل به دانش آموزان با حضور مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 ری و برخی از روسای ادارات ری و مدیران و معلمین و فرهنگیان اجرا شد .

همچنین نماز شکرانه با حضور یک هزار و 700 دانش آموز دختر به امامت حجت الاسلام ˈحسین گودرزیˈ پایان بخش این مراسم بود.

استخداونددورضایتشاهچراغیحجابشهرریعاملمهمنمازوکسب
نظرات (0)
Add Comment