شروع سال تحصیلی جدید با قرائت زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)

شهردار منطقه 20 تهران ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه” الی بیت‌المقدس” در شهرری که با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و مدیران ارشد شهری برگزار شد، در جمع دانش‌آموزان از تجهیز و بهسازی 300 مدرسه این منطقه خبرداد.

به گزارش راگا نیوزصبح امروز در نخستین روز از سال تحصیلی جدید نمایشگاه الی بیت‌المقدس با حضور شهردار منطقه 20،‌ فرماندار ویژه شهرستان ری و مدیران ارشد شهری با اجرای مراسم صبحگاه مشترک افتتاح شد و سپس شهردار منطقه 20 آیت‌اله غیوری نماینده ولی‌فقیه در شهرری را در نواختن زنگ مدرسه همراهی کردند و یاد و خاطر 36 هزار دانش آموز شهید را گرامی داشتند.

عظیم بابایی شهردار منطقه 20 تهران در جمع دانش آموزان این منطقه که سال تحصیلی خود را با قرائت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز کردند، گفت: برای ادای دین به 36 هزار دانش آموز شهید امروز شما دانش‌آموزان باید با بهره‌گیری درست از علم و دانش بر دنیا سیطره بیابید.

بابایی تجهیز و بهسازی 300 مدرسه را از اقدامات طرح استقبال از مهر امسال برشمرد و افزود: مدیریت شهری برای ارتقاء کارآمدی و کیفیت زندگی شهروندان نیازمند مشارکت و همراهی شما دانش آموزان است که بر این اساس تفاهم نامه همکاری بین شهرداری منطقه 20 و آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان ری به امضا رسیده است.

وی با اشاره به اینکه با شروع سال تحصیلی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی مدیریت شهری در مدارس آغاز می‌شود تاکید کرد: برپایی دوره‌های آموزشی، نمایشگاه‌های فرهنگی، نمایش‌های هنری، گردشگری و… از جمله برنامه‌های  ویژه دانش‌آموزان است که با موضوع‌های مدیریت شهری نظیر آموزش شهروندی، مدیریت پسماند، توسعه فضای سبز، مبانی ترافیکی و…انجام می‌شود.

شهردار منطقه 20 به همراه معاونان، مدیران و شهرداران نواحی همزمان با نخستین روز مهرماه سال جاری در دو مدرسه شهید غیوری و دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی حاضر شدند و با اهدا شاخه‌های گل به دانش‌آموزان شروع سال تحصیلی را گرامی داشتند و این درحالی بود که این جشن همزمان در تمامی مدارس باحضور شهرداران نواحی، روحانیون، خانواده معظم شهدا نیز برگزار شد.

راگا نیوزریشهرری
نظرات (0)
Add Comment