ششمین دوره لیگ تکواندو شهرستان ری برگزار شد

راگانیوز- ششمین دوره لیگ تکواندو شهرستان ری با حضور 500 شرکت کننده در قالب 26 تیم در رده های سنی خردسالان (جام غنچه ها)، نونهالان (جام شکوفه ها) و نوجوانان (جام آینده سازان) با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش راگانیوز، در رقابتهای هفته پایانی که در محل سالن شهید انور محله دولت آباد و با حضور خانواده ورزشکاران همراه بود، تیم آینده سازان سمنان با کسب 29 امتیاز عنوان قهرمانی رده سنی خردسالان را به خود اختصاص داد.

تیم های اتحاد و شهید انور نیز با کسب 28 امتیاز و به دلیل کسب پیروزی در دیدار روبرو به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در رده سنی خردسالان که 12 تیم حضور داشتند تیم های تشریفات، یاس، هیات تکواندو پردیس، آکادمی تکواندو، پولاد،کانون سمیه، مهدوی، یاسین و انصار چهاردانگه به ترتیب در رده های چهارم تا دوازدهم ایستادند.

در پایان این رده سنی، سیامک قلی زاده و علیرضا غفاری به ترتیب از باشگاههای کبکانیان و امداد به عنوان بهترین سرپرست، علی مرادی از تیم آینده سازان سمنان به عنوان بهترین مربی، احمدرضا فراشی از تهران به عنوان بهترین داور و تیم های تشریفات و پولاد به عنوان تیم های اخلاق معرفی شدند.

این گزارش حاکیست، در رده سنی نونهالان (جام شکوفه ها) که هشت تیم حضور داشتند تیم مهر با کسب 18 امتیاز اول شد و تیم های امداد و یاسین نیز با کسب 15 و 12 امتیاز دوم و سوم شدند.

تیم های مقاومت سمنان، تشریفات، پولاد، سیماسازان شهر و آکادمی تکواندو هم در رده های چهارم تا هشتم نونهالان ایستادند.

در این رده سنی سیامک قلیزاده از تیم کبکانیان و علیرضا غفاری از باشگاه امداد به عنوان بهترین سرپرست، علی مرادی از تیم آینده سازان سمنان و حمید حسین پور به عنوان بهترین مربی معرفی شدند.

این گزارش می افزاید ، در رده سنی نوجوانان (آینده سازان) که شش تیم حضور داشتند تیم شهید کبکانیان با 13 امتیاز اول شد و تیم های بلند کاست تهران با 13 و هیات تکواندو دماوند هم با 9 امتیاز دوم و سوم شدند. همچنین تیم های تشریفات، امامت و تکاور رده های چهارم تا ششم را کسب کردند.

براساس این گزارش، در پایان این رقابت ها سیامک قلی زاده از شهید کبکانیان تهران و علیرضا غفاری از باشگاه امداد به عنوان بهترین سرپرست، علی مرادی از تیم سمنان و حمید حسین پور از بلند کاست تهران به عنوان بهترین مربی ، احمدرضا فراشی از استان تهران به عنوان بهترین داور و تیم تشریفات و تیم پولاد به عنوان تیم های منتخب اخلاق معرفی شدند.

رییس هیات تکواندوی شهرستان ری به عنوان برگزار کننده این دوره از مسابقات به ایرنا گفت: با وجود همه مشکلات مالی و کمبود سالن ، این دوره از لیگ تکواندو شهرستان ری برگزار شد.

غلامرضا عزیزی ابراز امیدواری کرد: مسوولان شهرستان ، اداره ورزش و جوانان و فرمانداری ری توجه وافری به هیات های ورزشی شهرستان ری داشته باشند.

برگزارتکواندودورهریشدششمینشهرریشهرستانلیگ
نظرات (0)
Add Comment