شكوه حضور مردم نوعدوست شهرمان در روز ميلاد حضرت محمد (ص) در آسایشگاه کهریزک

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ؛ در خجسته ميلاد منور نبي مكرم اسلام ، محمد مصطفي(ص) وششمين اختر تابناك آسمان ولايت و امامت ، امام جعفر صادق (ع) درب هاي بزرگ آسايشگاه خيريه كهريزك از بامداد بر روي نيك انديشان و مردم نوعدوست شهرمان گشوده شد تا همانند هميشه اين بزرگواران با حضور در جمع سالمندان و معلولين ساكن در مجموعه ، شادي هاي خود را با اين عزيزان سهيم شوند.

در اين روز ، مردم خوب و مهربانمان با تهيه ميوه و شيريني به بخشهاي بستري رفتند و كام ساكنان خانه بزرگ كهريزك را با لطف خويش ، شيرين نمودند.

صندوق دريافت وجوهات نقدي و انبار قبول هداياي غير نقدي آسایشگاه خیریه کهریزک  نيز يكي از فعالترين روزهاي سال را پشت سر گذاشتند و با هدايت عيدانه هاي مردم سخاوتمند عزيزمان به مسير اصلي خود ، گامي موثر در زندگي بخشي به مددجويان تحت پوشش مجموعه برداشتند.

گروه دف نوازان ميلاد متشكل از جوانان عاشقي كه شادي بخشي به سالمندان و معلولين را از اهداف هميشگي خود مي دانند ، در اين روز با شكوه نيز با حضور در بخشهاي 22 گانه و نواختن آواي همنواي موسيقي همراه با جمع خواني ، ساعاتي را ميهمان خانواده بزرگ كهريزك بودند .

شایان ذکر است : روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ، همچون هميشه با قدرداني از حضور سبز همه نيك انديشان و مردم نوعدوست و عزيز شهرو ديارمان ، از خداوند متعال براي همه بزرگواري هاي اين عزيزان خداجو آرزوي موفقيت و كاميابي در همه مراحل زندگي داشته و  آرزو دارد خاطر يكايك اين گراميان همواره خوش و خرم باشد كه اينچنين در زندگي بخشي به خانواده بزرگ كهريزك ثابت قدم هستند.

اسایشگاهریشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment