شمارش معکوس برای اتمام پروژه آسفالت معابر کهریزک

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری کهریزک، ناصر مصیبی از شمارش معکوس برای اتمام پروژه آسفالت معابر کهریزک خبر داد.

وی گفت: در روزهای پایانی سال 94، پروژه آسفالت معابر کهریزک با مشارکت سازمان فنی و عمران شهرداری تهران و واحد فنی و عمران شهرداری کهریزک به اجرا در آمد.

مسئول فنی و عمران شهرداری کهریزک افزود: بر اساس پیگیر اعضای شورای شهر و شهردار کهریزک مبنی بر انجام تعهدات شهرداری تهران نسبت به شهر کهریزک، آسفالت خیابان شهید بهشتی به عنوان یکی از طرح‌های اولویت‌دار در دستور کار قرار گرفت که از 20 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا پایان هفته آینده به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح لکه‌گیری و روکش آسفالت ضلع جنوب و شمال خیابان شهید بهشتی در مساحتی به‌طول 24 هزار متر به اجرا درآمد و حدود 6 هزار تن آسفالت در این معبر توزیع شد.

مصیبی عنوان کرد: این طرح عمرانی با تامین نیروی انسانی و ماشین‌آلات از سوی واحد فنی و عمران شهرداری کهریزک و تامین مواد آسفالت از سوی شهرداری تهران به اجرا درآمده است.

مسئول فنی و عمران شهرداری کهریزک در پایان با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه گفت: اجرای این طرح عمرانی، علاوه بر بهبود مسیر تردد خودروها، فضای دیداری مناسبی را برای اهالی شهر فراهم کرده است.

اسفالتخیابانشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment