شناسایی زورگیران سابقه دار در شهرری

راگا نیوز:سرپرست کلانتری 172 عبدالعظیم از شناسایی و دستگیری سه زورگیر سابقه دار طی اجرای طرح امنیت محله محور در پارک “سه دختران” خبر داد.

به گزارش  راگا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سرگرد منصور گفت: مأموران گشت انتظامی کلانتری هنگام گشتزنی در پارک “سه دختران” به سه فردی که با ظاهری نامناسب در حال پرسه زدن بودند، مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: مأموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به آنها نزدیک شدند، اما مظنونان به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شدند، با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

سرپرست کلانتری 172 عنوان کرد: مأموران طی مسیر کوتاهی موفق شدند متهمان را در یکی از کوچه های فرعی دستگیر کنند در بازرسی از آنها که “محمد ” ،” امیر حسین” و” علی” نام داشتند دو قبضه چاقو ،یک عدد پایپ و سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.

وی ادامه داد: با توجه به زورگیریهای اخیر در آن محدوده مأموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

سرگرد زمانی در پایان تصریح کرد: با انتقال متهمان به کلانتری آنها مورد بازجویی قرار گرفتند که طی آن مشخص شد متهمان سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام سرقت و زورگیری بازداشت شده اند که مأموران بعد از تکمیل پرونده آنها را برای سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment