شهدا را نبایستی به نفع گروه خاصی مصادره کرد

 رییس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: شهدا برای انجام تکلیف الهی جان خود را نثار کردند و از این رو شهدا به همه آحاد ملت تعلق دارند و نباید آنان را برای گروه خاصی مصادره کرد.

ˈمجید راوندیˈ روز شنبه در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: هم اکنون باید تمام نیروهای دلسوز نظام اسلامی با هدف پیشرفت و توسعه پایدار جامعه حول محور ولایت فقیه به وحدت برسند.

وی دستاوردهای نظام اسلامی را مرهون خون شهدا، صبر و استقامت خانواده معظم شهدا بر شمرد و افزود: مادامی که نظام اسلامی برقرار است مورد کرامت تمامی ملت ایران قرار دارند و مسوولان نظام خدمتگذاران ویژه خانواده معظم شاهد هستند.

راوندی تاکید کرد: شهدا با خدا معامله کردند و خون آنان گواه این ادعا است و لذا هیچ قیمتی و ارزش مادی نمی توان بر روی نام و جایگاه آنان قایل شد و هرکسی که بخواهد در این زمینه و با هر انگیزه ای جلوتر از رهبر معظم انقلاب گام بردارد، جز پایمال کردن خون شهدا حرکت دیگری انجام نداده است.

رییس شوری اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه ایجاد شکاف در بین صفوف مردم و مسوولان از اهداف مهم دشمنان نظام است، تصریح کرد: هر کسی که خواسته یا ناخواسته حرکتی که مزین به نام شهدا انجام و این امر موجب اختلاف گروه های سیاسی و یکپارچگی ملت را برهم زند، جز آب ریختن در آسیاب دشمنان کار دیگری انجام نداده است.

راوندی وحدت و همبستگی را عاملی بازدارنده برای دفع توطئه ها و از طرفی عاملی برای رشد و توسعه شهر و کشور دانست و اظهار داشت: فرماندار ویژه شهرستان ری به عنوان بالاترین مسوول اجرایی و نماینده دولت با حضور به موقع خود در مسایل پیش آمده اخیر در کهریزک، ضمن رسیدگی و رفع مشکل مردم این منطقه ، ایجاد تفرقه در بین آحاد مردم را سمی مهلک برای نظام اسلامی عنوان کرد.

وی سخنان و تصمیمات فرمانداری را که بر محور قانون مداری را فصل الخطاب اتفاقات پیش آمده در این حوزه دانست و افزود: باید سعی شود تا حرمت شهدا و خانواده آنان را در هر کجا حفظ کرد و از طرفی اطلاع رسانی شفاف، صحیح و به موقع به مردم از سوی اصحاب رسانه عاملی مهم و بازدارنده برای کوتاه کردن دست فتنه جویان است.

 

بهخاصیراشهداشهرریمصادرهنبایستینفعکردگروه
نظرات (0)
Add Comment