شهرداران بغداد و کاظمین از آستان مقدس عبدالعظیم بازدید کردند

راگانیوزشهرری- شهرداران بغداد و کاظمین به همراه برخی از مسوولان دستگاههای اجرایی شهرستان ری از حرم مطهر و موزه عبدالعظیم حسنی (ع) بازدید کردند.

 

به گزارش راگانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، ˈنعیم الکعبیˈ و ˈ محسن حمزهˈ به ترتیب شهرداران بغداد و کاظمین ضمن تشرف به حرم مطهر از صحن ها و بناهای این آستان مقدس دیدن کردند.

براساس این گزارش، هدف از بازدید حرم مطهر انتقال تجربه ها و آخرین دستاوردهای دانشکده علوم قرآن و حدیت و همچنین انجام عملیات عمرانی صحن های مطهر بود.

بنابراین گزارش، در این بازدید شهردار بغداد با اشاره به پیوند ها و اشتراکات فرهنگی، دینی و نژادی میان شهرهای تهران، بغداد و کاظمین گفت: تبادل نظر و استفاده از تجربیات شهرداران را بایستی به صورت همه جانبه به ویژه در بخش روابط اجتماعی و فرهنگی افزایش دهیم.

ˈنعیم الکعبیˈ افزود: شهر زیبای تهران با همت مدیران آن کماکان مسیر پیشرفت و شکوفایی را ادامه می دهد.

وی گفت: پروژه های بسیار عظیمی در شهر تهران در حال اجرا است و این نشان می دهد که شرکت های ایرانی از تجربیات زیادی برخوردار هستند از این روآمادگی دارند تا این تجربیات را از شرکت های ایرانی به بغداد منتقل کنند.

شهردار منطقه 20تهران از اهداف بازدید شهرداران بغداد و کاظمین از این منطقه را انتقال دستاوردهای مهم در عرصه بازسازی بافت فرسوده و انجام علملیات های عمرانی اعلام کرد.

ˈمنصور کتانبافˈ افزود: تجربه شهرداری تهران در این حوزه تاکنون مورد توجه و استقبال مدیریت شهری سایر شهرهای کشور و شهرهای منطقه و جهان قرار گرفته است.

در پایان زیارت حرم های مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی، حضرت امامزاده حمزه و حضرت امامزاده طاهر علیهم السلام،بازدید از موزه آستان مقدس، دیدار از مراحل ساخت ضریح جدید و اقامه نماز جماعت از دیگر بخش های این بازدید بود.

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکبازدیدباقرشهربخشداری کهریزکبغدادبهشت زهرابهشتیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکاظمینکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment