شهرداری کهریزک پیگیر واگذار ارضی ۱۸ هکتاری عبداله آباد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ داریوش خطیر با اعلام این خبر گفت: در راستای مدیریت و صیانت از فضای سبز شهرستان ری چهارمین جلسه ستاد فضای سبز  تشکیل شد و موضوع واگذاری ۱۸ هکتار از اراضی فضای سبز عبدل اباد در این جلسه مطرح و پیگیری شد. شهرداری قریب به ۳ سال است که به دنبال واگذاری این زمین جهت جنگل کاری و توسعه فضای سبز بوده و هست که با استقبال از سوی مسئولان شهرستان واقع شده و کلیه نهادها و ادارات ضمن تایید و تاکید بر تسریع در این واگذاری متاسفانه از سوی اداره متابع طبیعی استان تاکنون اقدامی به انجام نرسیده است .

وی در ادامه افزود: باتوجه به اهمیت و ضرورت تامین منابع آب فضای سبز شهر کهریزک، تملک چاه های آب سطح بوستان ها عنوان شد و مقرر شد که اقدامات لازم دراین خصوص صورت بگیرد.

خطیر با اشاره به اعضای ستاد فضای سبز شهرستان ری گفت: این جلسه با حضور مهندس قهارپور؛ نماینده فضای سبز استانداری تهران و جمعی از نمایندگان شهرداری ها، بخشداری، دهیاری ها، صنایع شهرستان ری برگزار شد و تعدادی از موضوعات درخصوص  حفظ و نگهداری از فضای سبز شهر مورد بررسی و هم اندیشی قرار گرفت.

شهرداریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment