شهردار باقرشهر:رهبر انقلاب با تدابیر هوشمندانه همواره کشور را بیمه می‌کنند

به گزارش راگانیوز، سعید استاد فرج شامگاه سه‌شنبه در نخستین همایش «پویندگی، بالندگی و جوانی جمعیت» که با حضور سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در سالن همایش عطر یاس باقرشهر برگزار شد، از سپاه و لشکر حضرت سیدالشهداء به‌عنوان لشکر حماسی، معطر، قهرمان و پهلوان یاد کرد و اظهار داشت: همایش «پویندگی، بالندگی و جوانی جمعیت» در ارتباط با موضوع بسیار حساس جمعیت که با تیزبینی و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است، تبیین و برنامه‌ریزی شد تا همگان را متوجه این مهم کند.

وی گفت: هر کشوری که جمعیت پیر و سالمند داشته باشد و شادابی خود را از دست دهد بالطبع در برابر همه تهدیدات آسیب‌پذیر می‌شود. رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با جمعیت جمهوری اسلامی ایران را از این آسیب مصون کرد.

شهردار باقرشهر کنگره بزرگ انسانی که در اربعین حسینی رقم خورد را از جمله آرمان‌هایی برشمرد که برگرفته از تفکر و اهداف امام راحل و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای دامه عزه است و افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از ارزش‌های والای اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی وحشت دارند.

وی ضمن شکرگذاری نعمت ولایت‌ فقیه در جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: ما همواره باید شکرگذار وجود رهبری عالم، آگاه، فقیه، عادل، پارسا، متقی و مقتدر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

استاد فرج با اشاره به نرخ افزایش جمعیت در کشور گفت: تا پیش از فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نرخ رشد جمعیت در کشور 1.2 بود که این میزان کشور را تا 15 سال آینده با مشکل روبه‌رو می‌کرد که با درایت و هوشمندی همیشگی رهبر معظم انقلاب کشور برای 50 سال بیمه شد.

شهردار باقرشهر ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای خدوم سپاه و شهرداری در برگزاری چنین همایش‌های راهگشا و موثر خاطرنشان کرد: جا دارد از حسن حقیقت رئیس سازمان بسیج کارمندان استان تهران، جواد مغروری فرمانده حوزه بسیج ادارات باقرشهر و حمیدی مسئول بخش خواهران حوزه ادارات باقرشهر برای برگزاری همایش «پویندگی، بالندگی و جوانی جمعیت» قدردانی کنم.

وی افزود: مغروری و حمیدی نقش بسیار موثری در فعالیت‌های فرهنگی باقرشهر دارند.

استاد فرج خطاب به سردار نصیری، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تصریح کرد: به فضل خدا امروز شهرداری باقرشهر همتای ناب‌ترین نهادهای کشور پای ارزش‌های اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایستاده است.

وی گفت: سربازهای دلیر، شجاع، فداکار، ایثارگر و همیشه در صحنه، هوشیار و دوراندیش در شهرداری باقرشهر زیاد است.

استاد فرج بیان داشت: شورای اسلامی این شهر نیز نیروهای جوان، پرانرژی و آماده برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های انقلاب هستند.

شهردار باقرشهر از فرمانده سپاه استان تهران به دلیل همه تلاش‌های موثر و گام برداشتن در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب قدردانی کرد و افزود: سردار علی نصیری به‌واقع مرد بزرگ سپاه اسلام است.

انقلابباباقرشهررهبربیمهتدابیرراشهردارشهرریمیکنندهموارههوشمندانهکشور
نظرات (0)
Add Comment