شهردار باقرشهر: از ویژگی‌های بارز یک بسیجی ارائه خدمت خالصانه و کار جهادی است.

اولین جلسه شورای فرماندهی بسیج کارمندان حوزه مقاومت شهید پلارک باشهردار باقرشهر و فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) برگزار شد.

به گزارش راگانیوز در این دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهید پلارک ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت بر تمامی خدمتگزاران مردم از حمایت بی دریغ شهردار باقرشهر جهت تجهیز و راه اندازی حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهید پلارک در شهرداری باقرشهر تشکر کرد.

جواد مغروری در ادامه انتخاب به جا و شایسته شهردار باقرشهر را به عنوان مدیر نمونه بسیجی استان تهران تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی از ویژگی‌های بارز یک بسیجی است

شهردار باقرشهر ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر گفت: تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری بزرگمردی که جهان کمتر شخصیتی همچون ایشان به خود دیده است و جان فشانی فرزندان فداکار و ایثارگر این آب و خاک عظیم‌ترین فراز از تاریخ ما است که دارای خاطرات تلخ و شیرین زیادی است خاطرات شهادت هفتاد و دو تن و شهادت دو چهرهٔ صمیمی و فداکار اسلام رجائی و باهنر که در کنار یکدیگربه آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را در تاریخ انقلاب اسلامی به نام هفته دولت گشودند.

استاد فرج در ادامه با تسلیت در گذشت مرحوم محمود فخامتی مسوول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر آنمرحوم را باعث افتخار شهر و شهرداری دانست و نحوه فوت ایشان در شب زیارتی حضرت ولی عصر (عج) و در راه زیارت و بعد از نماز در مسجد حضرت خضر نبی علیه السلام را نشان از سعادت ایشان در خدمتگزاری به اهل بیت عصمت و طهارت وخانواده معظم و معزز شهدا دانست وبرای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان آن عزیز از در گاه خداوند صبر طلب نمود.

ایشان با اشاره به فراز و نشیب‌های بعد از انقلاب اسلامی یاد آور شد: از انجا که نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب بسیار تأثیر گذار می‌باشد. بسیج کارمندان در این خصوص می‌تواند کمک شایانی به دولت داشته باشد. بسیج می‌تواند در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در جهت اسلامی کردن آن‌ها و ارائه خدمت بی منت به نیت تأمین رضایت خداوند، نگاه به حوائج مردم و حل آن‌ها بعنوان باب رحمت الهی و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی به تقویت ادارات بپردازد و با انجام فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی  مشکلاتی مثل ارتشاء وغیره را کاهش دهد.

موسی پور: پایگاه‌های مقاومت باید مرکز نشر و توسعه فرهنگ بسیجی باشد

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت حضرت روح‌الله (ره) با تبریک به مناسبت هفته دولت و تسلیت فوت خادم الشهدا حاج محمود فخامتی ایشان را فردی بسیجی و خدمتگزار خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانست و برای آن مرحوم از درگاه خداوند علو درجات را خواستار و برای بازماندگان از درگاه خداوند صبر جزیل طلب نمود.

موسی پور با اشاره به لزوم استقرار و فعال بودن پایگاه‌های بسیج کارمندان در ادارات اظهار داشت: شاخصه‌های مهم بسیجی بودن فرهنگی بودن آن است و باید پایگاه‌های مقاومت بسیج پایگاه نشر و توسعه فرهنگ بسیجی باشد و طرح‌هایی را اجرا کنند که فرهنگ متعالی بسیج را نشان دهد.

وی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که آسایش و جایگاهی که امروز کشور در عرصه بین‌المللی دارد همه در سایه ولایت و خون شهدا محقق شده است.

ایشان ضمن تبریک به شهردار باقرشهر جهت انتخاب او به‌عنوان مدیر نمونه بسیجی استان تهران وی را یک بسیجی نمونه دانست و از همراهی و حمایت ایشان از برنامه‌های بسیج قدردانی نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت روح‌الله (ره) در پایان گفت: با عنایت به این موضوع که زمان زیادی از راه‌اندازی پایگاه بسیج کارمندان حوزه ادارات شهید پلارک نمی‌گذرد اما اقدامات قابل‌توجهی در این پایگاه صورت گرفته که در بین پایگاه ها به‌عنوان برترین پایگاه ما هست که از زحمات فرمانده این پایگاه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/م/ا

ارائهازاستبارزباقرشهربسیجیجهادیخالصانهخدمتشهردارشهرریوویژگیهایکاریک
نظرات (0)
Add Comment