شهردار باقرشهر: ایثارگری خانواده شهدا با هیچ خدمتی قابل جبران و ستایش نیست.

همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس به پاسداشت یاد و خاطره‌های شهدای والامقام جنگ تحمیلی فرزندان و برادران شهدای شاغل در شهرداری باقرشهر تجلیل شدند.

به گزارش راگانیوز همزمان با هفته دفاع مقدس به همت پایگاه بسیج شهید آزاد فر شهرداری باقرشهر و بسیج کارمندان شهید پلارک مراسم وارثان لاله‌ها جهت تجلیل از برادران و فرزندان شهدای شاغل در شهرداری باقرشهر برگزار شد.

در این مراسم شهردار باقرشهر دفاع مقدس را یادآور هشت سال رشادت و جوانمردی و شهادت عنوان کرد و افزود: شهدا رفتند تا امروز ما باعزت و سربلندی زندگی کنیم.

استاد فرج گفت: در جنگ تحمیلی هشت‌ساله، بالغ‌بر 32 کشور به‌صورت مستقیم و بیش از 100 کشور به‌صورت غیرمستقیم از رژیم صدام حمایت می‌کردند اما  دلاورمردان ایرانی اجازه ندادند ذره‌ای از خاک پاک کشور به دست اجانب بیفتد.

وی خدمت به خانواده شهدا را یک وظیفه دانست و افزود: بر همه ما لازم است بدانیم مجاهدت شهداوایثارگری خانواده معظم آن‌ها با هیچ خدمتی قابل جبران و ستایش نیست و باید بر خود وظیفه بدانیم در جهت آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا و رضایت خانواده ایشان گام برداریم.

در ادامه سردار غزالی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از همان  روزهای نخست ضدانقلاب به نیابت از صهیونیست‌ها وارد عمل شدند. امام فرمان دفاع از تهاجم دشمن به کشورمان را داد و همه به میدان آمدند و عاشقانه حماسه آفریدند.

سردار عزالی گفت: هیچ قلمی نمی‌تواند سختی‌های رزمندگان را به تصویر بکشد. جهان در آن زمان دوقطبی بود و ایران به‌عنوان ژاندارم منطقه برای حفظ منافع غرب در منطقه قدرت‌نمایی می‌کرد؛ اما با پیروزی انقلاب اسلامی، کام استکبار تلخ شد چون ایستادیم در برابر ظلمی که ایران را برده غرب و استکبار کرده بود.

ما بیش از سیزده هزار شهید ترور داریم چون با همه توان ایستادیم در برابر این ظلم‌ها و انقلاب کردیم و انقلاب که کردیم دشمنان انقلاب نقشه شوم جنگ را طراحی نمودند.

وی ادامه داد: امروزه با این سؤال که جنگ به‌جز اینکه عده‌ای خانواده‌های خود را  از دست دادن بچه‌های زیادی یتیم شدند و همچنین کشور ویران شد روبرو هستیم که پاسخ ما این است که امام حسین (ع) هم درراه حق کشته و شهید شد. جنگ اینجا مقدس شد چون برای دفاع از ناموس و خاک ایران نوجوان‌ها شناسنامه‌هایشان را دست‌کاری می‌کردند که جوان شوند و جبهه روند تا دفاع کنند. مقدس بود چون برای رفتن روی مسیر پر از مین دعوا می‌شد بین رزمندگان جنگ مقدس بود چون دنیا را به آخرت میفروختند.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور امام‌جمعه باقرشهر، بخشدار کهریزک، شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح ا… (ره) باقرشهر، فرمانده بسیج و سایر مسئولین و کارکنان این اداره برگزار شد.

 

 

ایثارگریباباقرشهرجبرانخانوادهخدمتیستایششهداشهردارشهرریقابلنیستهیچو
نظرات (0)
Add Comment