شهردار باقرشهر :ترویج کتاب و کتابخوانی امری ضروریست

 

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر ، سعید استاد فرج ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت : ترویج کتاب و کتاب خوانی، از مقوله های قابل توجه در جامعه است که توجه به این مسئله امری ضروریست .

شهردار باقرشهر در ادامه اظهار داشت : با توجه به اینکه  تکنولوژی تا حدودی به فرهنگ مطالعه کمک کرده و دسترسی به منابع مطالعاتی را راحت تر کرده، اما کتابخوانی به سبک سنتی هیچگاه فراموش نخواهد شد و همچنان کارکرد خود را خواهد داشت.

استاد فرج در همین راستا و با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی و نیاز مبرم شهروندان به یک فضای آرام برای مطالعه گفت : ما درصدد آن هستیم که دسترسی مردم خوب باقر شهر را به کتابخانه و سالن مطالعه ای مجهز با محیطی سالم و آرام راحت تر کنیم . از این رو ساخت دو پروژه : کتابخانه ایی بزرگ و مجهز در بلوار فلسطین و سالن مطالعه در بوستان مطالعه شهرک ارغوان در دستور کار داریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کتاب در بالا بردن سطح فرهنگ و سرعت بخشیدن به پیشرفت جامعه تاثیر بسزایی دارد  و نمی توان توسعه و رشد همه جانبه جامعه را، بدون در نظر گرفتن مطالعه مورد بحث قرار داد گفت : میزان پیشرفت فرهنگ در هر جامعه بستگی به میزان مطالعه فردی و برخورد مناسب افراد آن جامعه با کتاب و کتابخوانی دارد.

شهردار باقر شهر در پایان خاطر نشان کرد : برای پیشگیری از معضلات اخلاقی و اجتماعی ، باید جوانان و خانواده ها را به مطالعه بیشتر ترغیب کنیم تا شاهد پیشرفت های روز افزون در جامعه باشیم .

شیوا یعقوبی راگانیوز

باقرشهرخبرنگارسالنشهردار باقرشهرشهرریکتاب
نظرات (0)
Add Comment