شهردار باقرشهر :تعامل بسیج باشهرداری موجب تسریع درخدمت رسانی به شهروندان می شود

 جلسه مشترک شهردار باقرشهر با فرمانده و شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ۴۵۱ ثامن الحجج (ع) باقرشهر پیرامون موضوعات مشترک برگزار گردید .

به گزارش راگا نیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، در این جلسه که سعید استاد فرج شهردارباقرشهروعباس میرزائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۵۱ ثامن الحجج (ع) باقرشهرو شورای فرماندهی حضور داشتنددرخصوص اهمیت گسترش تعاملات شهرداری به منظورحل مشکلات شهروندان،بحث وتبادل نظرگردید.

درابتدای این جلسه سعید استاد فرج شهردارباقرشهرضمن قدردانی از تلاشهای بسیج در حفظ و گسترش فرهنگ بسیجی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گفت : حضور بسیج در تمامی عرصه های علمی ، فرهنگی و هنری نشانه توانمندی بالای این یادگار گرانقدر رهبر کبیر انقلاب است و خوشبختانه این روحیه در بین کارکنان شهرداری باقرشهر نیز وجود دارد و آنان با حفظ این روحیه خود را خدمتگزار شهروندان شریف باقرشهر می دانند و از تمام توان خود در راستای ارتقای سطح خدمات فرهنگی و رفاهی بهره می جویند .

وی در ادامه با اشاره به برخی خدمات شهرداری در احداث مراکز خدماتی ، فرهنگی و تفریحی افزود :  ارائه این خدمات در راستای کاهش مشکلات مردم و ارتقای سطح زندگی ایشان می باشد .

وی تاکید کرد : تعامل بسیج باشهرداری موجب تسریع درخدمت رسانی به شهروندان و بالابردن میزان رضایتمندی ایشان از این ارگان خدماتی می شود .

در این نشست مشترک عباس میرزائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۵۱ ثامن الحجج (ع) باقرشهر نیز ضمن قدردانی از همکاری و همراهی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در پیشبرد اهداف و برنامه های بسیج خصوصا در برگزاری مراسمات یادواره شهدا ، رسیدگی به خانواده های معظم و معزز شهدا و بویژه همکاری موثر در اسکان و پذیرائی از زائرین حرم نورانی امام راحل (ره)را بسیار چشمگیر و ارزشمند دانست و گفت : بی شک انجام این خدمات بدون تعامل و همکاری بسیج و شهرداری اجرائی نخواهد شد .

میرزائی خاطر نشان کرد : با حضور مجدد شهردار جدید که از تجریه ای بالا در امر مدیریت شهری و آشنایی کاملی با شهر دارد موجب شده است بزودی شاهد رشد چشمگیر در برنامه ریزی و بهره برداری از پروژه های بزرگ شهری باشیم

بسیجراگا نیوزریسعید استاد فرجشهردار باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment