شهردار باقرشهر : توفیق خدمت به مردم ، عنایت خداوند است .

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر سعید استاد فرج شهردار دوره چهارم باقرشهر ، از اعتماد شورای اسلامی باقرشهر به خود تقدیر و تشکر کرد و انتخاب خویش توسط ایشان را اعتماد و انتخاب مردم باقرشهر دانست وگفت : از اینکه برای سومین بار افتخار خدمت به مردم را یافتم بسیار خرسندم و انتخاب من از سوی اعضای شورای اسلامی شهر که نماینده مردم هستند در واقع انتخاب من توسط مردم است و اعتقاد دارم با رای مردم انتخاب شده ام .
استاد فرج در ادامه افزود : مردم باقرشهر مردمی فهیم ، انقلابی و ولایت مدار هستند که همواره پشتیبان و همراه مدیریت شهری بوده اند و با مشارکت و همفکری خود به بهبود عمران و آیادانی شهر کمک کرده اند تا روند اجرایی پروژه های شهری به خوبی پیش رود . وی به تجربه دو دوره مدیریت در شهرداری اشاره کرد و افزود : به جرات می توانم بگویم باقرشهر خانه عشق من به خدمتگزاری است ، در این دوره سعی خواهم کرد تا بسیاری از ایده آل های مدیریتی را در این شهر به بهترین صورت اجرا کنم .
شهردار باقرشهر با اشاره به حضور خانواده شهدا در شهرگفت : حضور این عزیزان یعنی مهر تایید بر ولایت مداری و روحیه بسیجی خدمتگزاران مردم . از خدا می خواهم ما را شرمنده این خانواده ها نکند و با دعای خیر همه شما ما بتوانیم گام های بزرگ و موثری را در پیشرفت و آبادانی شهر برداریم .

سعید استاد فرج در ادامه ضمن اشاره به مشکلات مالی شهرداری گفت : همانطور که شهردار سابق نیز تاکید داشتند به دلایلی وضعیت جذب اعتبارات مالی شهرداری بسیار بد است اما من لازم می دانم اعلام کنم من مرد روزهای سخت هستم و مطمئنم روزهای خوبی را پیش رو خواهیم داشت . من و همکارانم در مجموعه شورا و شهرداری به پشتوانه مردم این شهر ، روزهای خوبی را در آبادانی این شهر خواهیم داشت.

راگا نیوزریشهرری
نظرات (0)
Add Comment