شهردار باقرشهر : جشن بزرگ ميلاد کریمه اهل بیت (سلام ا… عليها ) در باقرشهر برگزار می شود .

راگا نیوز :، همزمان با آغاز دهه كرامت که از زادروز حضرت معصومه (س) تا میلاد با سعادت ثامن الحجج (ع) حضرت علي ابن موسي الرضا (ع) می باشد ، جشن بزرگ ميلادکریمه اهل بیت (سلام ا… عليها)در باقرشهر برگزار می شود .
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر ، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر به تمامی دختران ایران زمین با اعلام این مطلب افزود : کشور اسلامی ما میزبان گوهرهای گلستان محمدی (ص) خاصه حضرت امام رضا (ع) است . نامگذاری میلاد پر خیر و برکت کریمه اهل بیت (س) بنام روز دختر ، بهترین الگو را به دختران عفیف سرزمین ما معرفی کرده است و آنان می توانند با مطالعه در زندگی ایشان درسهای بزرگی را کسب نمایند .
وی افزود : امروز شهر قم به برکت مزجع شریف حضرت فاطمه معصومه (ع) به بزرگترین مرکز پرورش انسانهای وارسته و عالم گشته است ، که با فراگیری علوم اسلامی و دینی نسبت به پرورش نسلهای آینده اقدام می نمایند .  
شهردار باقرشهر تصریح کرد : یکی از وظائف ما شاد بودن در ایام ولادت ایشان است و در همین راستا و در طلیعه این دهه پر خیر و برکت و ایام فرخنده ، جشن بزرگ ميلادکریمه اهل بیت (سلام ا… عليها) با هنرنمائي هنرمنداني از صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار می گردد .
وی در ادامه افزود : این جشن در روز های دوشنبه و سه شنبه  (27 و 28 شهریور ماه ) از ساعت 19.30 در مجموعه ورزشي ایثارگران بوستان عطر سیب برگزار می گردد .

 

شهرری
نظرات (0)
Add Comment