شهردار باقرشهر: خبرنگار زبان گویا و روشن مردم است و همه تلاش‌های این قشر زحمت کش باید در راستای منافع مردم باشد.

به گزارش راگانیوز، به مناسبت سال نو جمعی از اصحاب رسانه شهرستان ری با شهردار باقرشهر دیدار کردند.

در این دیدار شهردار باقرشهر ضمن تبریک سال جدید گفت:خبرنگار زبان گویا و روشن مردم است و همه تلاش این قشر زحمت کش باید در راستای منافع مردم باشد. چراكه قلم خبرنگار رسانه‌اي است كه بايد از دامن صداقت برخاسته باشد.

وي با اشاره به لزوم صحيح اين انتقال اطلاعات تاكيد كرد: اطلاع‌رساني صحيح و اينكه اخبار و مطالب از مرجع صحيح گرفته و با امانت‌داري كامل به مخاطب انتقال يابد از مهم‌ترین ويژگي‌هاي يك خبرنگار حرفه‌اي است، چرا كه نبايد اخبار به شكل تحریف‌شده و يا وارونه براي مخاطب تبيين شود.

استاد فرج گفت: نبايد در انتقال اخبار مطلبي افزوده، كم و يا به عمد مطالبي اشتباه آورده شود؛ خبرنگار بايد در تهيه گزارش و مصاحبه تعهد و امانت‌داری را لحاظ كند تا مطالب به شكل سالم در دسترس مخاطب قرار گيرد.

استاد فرج تاکید کرد خبرنگار باید در جت رضایت خداوند قلم بزند قلمی دارای ارزش و ثواب است که در این مسیر حرکت کند وگرنه قلمی که علیه اعتقادات مردم و ارزش‌های نظام به حرکت در آمده و کمک به جبهه دشمن می‌کند بی‌ارزش بوده و نزد مردم جایگاهی ندارد.

 در پایان رئیس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان ری ضمن تشکر از توجه شهردار باقرشهر در امر اطلاع‌رسانی اظهار داشت:  خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در بسیاری از موارد به سنگر سازان بی سنگری تبدیل‌شده‌اند و علیرغم زحمات فراوانی که برای پیگیری مطالبات مردمی از مسئولان متحمل می‌شوند، مطالبات خودشان مغفول مانده از این رو با مشارکت جمعی از همکاران در حوزه شهرستان ری تصمیم گرفتیم انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان ری را جهت حمایت از حقوق صنفی خبرنگاران تأسیس کنیم.

اسماعیل شاه‌محمدی گفت: تا کنون بیش از۶۲ عضو از خبرنگاران و عکاسان در حوزه شهرستان ری شناسایی شدند.که ان‌شاءالله شاهد تعامل بیش از گذشته بین اصحاب رسانه باشیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود توسط شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر به خبرنگاران اهدا شد.

استاینباشدباقرشهربایدتلاشهایخبرنگاردرراستایروشنزبانزحمتشهردارشهرریقشرمردممنافعهمهوکشگویا
نظرات (0)
Add Comment